Τι προβλήματα κλήθηκε να λύσει ο Συνήγορος του Καταναλωτή το 2019;
Μαζική προσφυγή καταναλωτών κατά ηλεκτρονικών καταστημάτων για προϊόντα που αγόρασαν online και δεν έφτασαν ποτέ στην πόρτα τους, έξαρση αναφορών που σχετίζονται με δανειακές οφειλές, οφειλές για τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες και προμήθεια ηλεκτρικού ρεύματος και ύδατος αλλά και αύξηση καταγγελιών για λήψη ανεπιθύμητων (και τσουχτερών) sms από πενταψήφιους αριθμούς, χαρακτήρισαν το 2019.
Αυτό προκύπτει από την ετήσια έκθεση του Συνηγόρου του Καταναλωτή που παραδόθηκε την πρώτη του τρέχοντος μήνα στον πρόεδρο της Βουλής Κωνσταντίνο Τασούλα και την περασμένη Δευτέρα 6 Ιουλίου στον εποπτεύοντα υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνι Γεωργιάδη.
Ξεφυλλίσαμε την πολυσέλιδη ετήσια έκθεση πεπραγμένων της ανεξάρτητης αρχής, που ως βασική αρμοδιότητα έχει την εξωδικαστική επίλυση των καταναλωτικών διαφορών, και σας παρουσιάζουμε κάποιες ενδιαφέρουσες υποθέσεις και επιμέρους πτυχές ευρύτερου αλλά και ειδικού ενδιαφέροντος, από τις αναφορές με τις οποίες ασχολήθηκε τη χρονιά που μας πέρασε.
Στατιστικά
Όπως αναφέρει ο Συνήγορος του Καταναλωτή στην ετήσια έκθεσή του, το 2019:
- Οι αναφορές που υποβλήθηκαν ανήλθαν σε 11.343, αριθμός σημαντικά αυξημένος –κατά 13,2%– σε σχέση με το 2018.
- Το ποσοστό