Η πολιτική στον αστερισμό του Instagram: Η εικόνα είναι το μήνυμα

Η Οκάσιο-Kορτέζ τραγουδά στην κουζίνα της. Ο Κυριάκος στέλνει καρδούλες στη Μαρέβα. Ο Τραμπ τρώει McDonald’s στο αεροπλάνο του. Όλο και περισσότεροι πολιτικοί στρέφονται προς το Instagram προκειμένου να προωθήσουν μία πιο άμεση εικόνα και να προσελκύσουν το νεανικό κοινό.
Χρόνος ανάγνωσης: 
10
'

Στις μέρες μας, το να αναφερθούμε στην ταχύτατη εξάπλωση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί μάλλον κοινοτοπία – μια απλή ματιά στο Internet Live Stats αρκεί για να τη διαπιστώσεις. Πλατφόρμες όπως το Facebook και το Twitter, με οικονομική και συμβολική ισχύ, με αναντίρρητα πλεονεκτήματα αλλά και ποικίλα μειονεκτήματα, έχουν εξελιχθεί σε πεδίο της κοινής μας αναφοράς, τη δυναμική του οποίου έχει αντιληφθεί και η σφαίρα της πολιτικής. Από το 2008 άλλωστε, όταν ο Μπάρακ Ομπάμα πραγματοποίησε την πρώτη επιτυχημένη online προεκλογική καμπάνια στην ιστορία (γνωστή και ως «Facebook Election»), τα social media έχουν καταστεί βασικό εργαλείο του πολιτικοεπικοινωνιακού σχεδιασμού και διαδραματίζουν καίριο ρόλο στα πλαίσια προεκλογικών εκστρατειών.

Θέλεις να συνεχίσεις; Γίνε τώρα συνδρομητής

Eίσαι ήδη συνδρομητής; Συνδέσου εδώ

Eπίλεξε συνδρομή

Η ανεξάρτητη ερευνητική δημοσιογραφία, χωρίς διαφημίσεις, απαιτεί χρόνο, χρήματα και κόπο.
Πιστεύουμε όμως οτι αυτός είναι ο μόνος δρόμος, και ελπίζουμε να μοιράζεσαι την οπτική μας.

Ετήσια

€60 ανά έτος Γράψου τώρα
Κερδίζεις €12

Μηνιαία

€6 ανά μήνα Γράψου τώρα

Αν όλοι όσοι διάβαζαν τα άρθρα μας, μας στήριζαν το μέλλον μας θα ήταν ασφαλέστερο.

Θέλεις να γνωριστούμε καλύτερα πρώτα;

Γράψου εδώ για να σου στέλνουμε ένα επιλεγμένο άρθρο την εβδομάδα δωρεάν.

Σας πείσαμε; Εμείς σας θέλουμε μαζί μας!
Χωρίς τους υποστηρικτές μας
δεν μπορούμε να υπάρχουμε.