Τον περασμένο Νοέμβριο, λίγες ημέρες μετά τις αμερικανικές εκλογές, η εκπρόσωπος της αμερικανικής εταιρείας τροφίμων Kellogg’s ανακοίνωσε ήρεμα: «Συνεργαζόμαστε με διαφημιστικές που φροντίζουν ώστε οι διαφημίσεις μας να μην εμφανίζονται σε σάιτ τα οποία δεν συμμερίζονται τις αξίες που πρεσβεύουμε ως επιχείρηση. Πρόσφατα αποφασίσαμε να σταματήσουμε να διαφημιζόμαστε στο Breitbart.com». Η κίνηση της πολυεθνικής ήρθε σαν απάντηση στην έκκληση μίας ομάδας πολιτών, που είχε μόλις αρχίσει να δραστηριοποιείται στο Τwitter με το όνομα Sleeping Giants. Έως σήμερα, 600 εταιρείες στις ΗΠΑ και την Ευρώπη έχουν ακολουθήσει το παράδειγμά της, έπειτα από σχετικά αιτήματα που τους απευθύνουν οι 38.000 followers των Sleeping Giants.
Οι –όχι και τόσο κοιμισμένοι– γίγαντες
«Οι προεδρικές εκλογές ήταν ένα σοκ για πολλούς από εμάς», μου λέει ο Άντριου Μπ., ένας από τους ιδρυτές των Sleeping Giants, μιλώντας από το σπίτι του στην Ουάσιγκτον. Σύμφωνα με τον 35χρονο άνδρα, η καμπάνια μίσους που