Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
7'
Κείμενο:
cehotel.jpg

Τα αστέρια των ξενοδοχείων που άλλα υπόσχονται και άλλα προσφέρουν

Όταν το δωμάτιό σας έχει διαρροή και η ρεσεψιόν προτείνει να την αντιμετωπίσετε με πετσέτες, όταν το Wi-Fi είναι ελεύθερο μόνο στον χώρο υποδοχής και το χρηματοκιβώτιο χρεώνεται έξτρα, τότε σίγουρα δεν βρίσκεστε σε πεντάστερο ξενοδοχείο. Ή μήπως όχι;

Όπως κάθε καλοκαίρι, έτσι και τον φετινό Αύγουστο παίχτηκε το ίδιο «έργο» με τα αστέρια των ξενοδοχείων, που δεν ανταποκρίνονται πάντα στην πραγματικότητα.

Ιδού μερικές καλοκαιρινές ιστορίες του 2017, όπως τις αλιεύσαμε (με δυσκολία είναι αλήθεια, αφού οι αρνητικές κριτικές είναι πλέον δυσεύρετες, ειδικά για τα ξενοδοχεία των ανώτερων κατηγοριών) σε μία δημοφιλέστατη διεθνή πλατφόρμα αναζήτησης ξενοδοχείων. Αφορούν κάποια από τα πεντάστερα ανά την Ελλάδα:

Για μία διαρροή και μια βρεγμένη μοκέτα στο αρχικό δωμάτιο που είχε κλείσει ο πελάτης στo peak του Αυγούστου, σε ένα από τα πεντάστερα της Χαλκιδικής, η αρχική πρόταση της ρεσεψιόν ήταν να αντιμετωπιστεί με …πετσέτες. «Δεν δεχτήκαμε, κι όταν τελικά μας έδωσαν άλλο δωμάτιο, μας είπαν ότι μπορεί να μας μεταφέρουν ξανά και τότε δεν θα μπορούμε να αλλάξουμε εκ νέου», σχολιάζει ο επισκέπτης που δηλώνει απογοητευμένος.

Σε άλλο πεντάστερο, στην Κέρκυρα αυτή τη φορά, το internet λειτουργεί μόνο στη ρεσεψιόν και ο πελάτης το πληρώνει εξτρά στο δωμάτιό του. Το επιπλέον ημερήσιο κόστος για ένα ζευγάρι ξαπλώστρες στην παραλία μπροστά στο ξενοδοχείο που, αντίθετα με ό,τι γράφει το site, δεν είναι ιδιωτική, είναι 8 ευρώ, ενώ το χρηματοκιβώτιο

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη