Τα αστέρια των ξενοδοχείων που άλλα υπόσχονται και άλλα προσφέρουν
Όπως κάθε καλοκαίρι, έτσι και τον φετινό Αύγουστο παίχτηκε το ίδιο «έργο» με τα αστέρια των ξενοδοχείων, που δεν ανταποκρίνονται πάντα στην πραγματικότητα.
Ιδού μερικές καλοκαιρινές ιστορίες του 2017, όπως τις αλιεύσαμε (με δυσκολία είναι αλήθεια, αφού οι αρνητικές κριτικές είναι πλέον δυσεύρετες, ειδικά για τα ξενοδοχεία των ανώτερων κατηγοριών) σε μία δημοφιλέστατη διεθνή πλατφόρμα αναζήτησης ξενοδοχείων. Αφορούν κάποια από τα πεντάστερα ανά την Ελλάδα:
Για μία διαρροή και μια βρεγμένη μοκέτα στο αρχικό δωμάτιο που είχε κλείσει ο πελάτης στo peak του Αυγούστου, σε ένα από τα πεντάστερα της Χαλκιδικής, η αρχική πρόταση της ρεσεψιόν ήταν να αντιμετωπιστεί με …πετσέτες. «Δεν δεχτήκαμε, κι όταν τελικά μας έδωσαν άλλο δωμάτιο, μας είπαν ότι μπορεί να μας μεταφέρουν ξανά και τότε δεν θα μπορούμε να αλλάξουμε εκ νέου», σχολιάζει ο επισκέπτης που δηλώνει απογοητευμένος.
Σε άλλο πεντάστερο, στην Κέρκυρα αυτή τη φορά, το internet λειτουργεί μόνο στη ρεσεψιόν και ο πελάτης το πληρώνει εξτρά στο δωμάτιό του. Το επιπλέον ημερήσιο κόστος για ένα ζευγάρι ξαπλώστρες στην παραλία μπροστά στο ξενοδοχείο που, αντίθετα με ό,τι γράφει το site, δεν είναι ιδιωτική, είναι 8 ευρώ, ενώ το χρηματοκιβώτιο