
Τα ρεπορτάζ που ζηλέψαμε το 2024
Με κάποιους δεν γνωριζόμαστε καθόλου, άλλοι είναι φίλοι μας, όλοι έχουν ένα κοινό: είναι άνθρωποι που κατά τη γνώμη μας πάνε μπροστά τη δημοσιογραφία, με την προσπάθεια, την ιδιαίτερη ματιά και τα ταλέντα τους. Γι' αυτό χαιρόμαστε που σήμερα σας παρουσιάζουμε αυτές τις δουλειές τους, που μας έκαναν τη μεγαλύτερη εντύπωση τη χρονιά που πέρασε.
Γεωργία Δρακάκη – Το ηδονοθηρικό στυλ του Κωστή Μπέζου
στο Andro
![Οι δύο δίσκοι που κυκλοφόρησαν το 2015 και το 2017 από την αμερικάνικη δισκογραφική Olvido Records σε συμπαραγωγή με τη Mississippi Records. Πηγή : Andro.gr [ https://www.andro.gr/style/kosths-mpezos-rempeths/ ]](/sites/default/files/styles/image_ckeditor_small/public/2024-12/befunky-collage-15.jpg?itok=XjxOgaYS)
Δημήτρης Αναστασόπουλος
Θα ήθελα να είχα ανακαλύψει και γράψει φυσικά για τον Κώστα Μπέζο, τον θρυλικό ρεμπέτη που δεν ήταν ακριβώς ρεμπέτης, αλλά ένας πολυτάλαντος δημιουργός. Έγραψε εκτενώς γι’ αυτόν η Γεωργία Δρακάκη σε ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε στις 4 Ιανουαρίου του 2024.
Εκεί εξηγεί πως ο Μπέζος ήταν ένας μποέμ μεσοαστός της δεκαετίας του '30, δεινός κιθαρίστας, που έγραψε ρεμπέτικα όπως το πασίγνωστο Ήσουνα ξυπόλητη (Η Παξιμαδοκλέφτρα) με το ψευδώνυμο Α. Κωστής και ύστερα έφτιαξε τα Άσπρα Πουλιά, την πρώτη ορχήστρα με χαβάγιες (έτσι λέγανε τις κιθάρες). Παράλληλα δούλευε ως σκιτσογράφος και αρθρογράφος στην εφημερίδα «Πρωία» – συνάδελφος του Κώστα Βάρναλη, ο οποίος έγραψε και τον επικήδειό του.
Το ωραίο με το άρθρο είναι ότι επεκτείνεται και στο στυλ του Μπέζου, ως καλοντυμένου