Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
10'
Κείμενο:
User link
Profile picture for user livitsanos
Γεράσιμος Λιβιτσάνος
offscreen7b.jpg
[EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ]

Off Screen: Η «μαύρη μπάλα» των πλεονασμάτων || Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα

Η σημερινή στήλη είναι αφιερωμένη στην κίνηση και την ...εκκίνηση. Ιχνηλατούμε το αν και πώς μπορεί να γίνει πράξη η ευχή όλων των τελευταίων κυβερνήσεων για μείωση των πρωτογενών πλεονασμάτων που θα εκκινήσουν δυναμικά την οικονομία. Επίσης το αν τα οχήματα με ηλεκτροκίνηση θα είναι μέρος της ελληνικής πραγματικότητας τα επόμενα χρόνια.
[EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ]

Είναι κοινή παραδοχή στα επιτελεία των κομμάτων: Η κυβέρνηση που θα καταφέρει μια πραγματική μείωση στα υποχρεωτικά πρωτογενή πλεονάσματα, θα επιφέρει ταυτόχρονα μια ουσιαστική αλλαγή στην οικονομία. Τέτοια που θα γίνει άμεσα αντιληπτή στην κοινωνία, αφού θα απελευθερωθούν οικονομικοί πόροι. Για τον λόγο αυτό, η περιστολή της υποχρέωσης της χώρας να παράγει οικονομικό περίσσευμα κάθε έτος βρίσκεται στην προμετωπίδα των οικονομικών στόχων κάθε κόμματος που επιζητά την κυβερνητική διαχείριση.

Πλεονάσματα: Ποιος (και πώς) θα κόψει την αλυσίδα από τη «μαύρη μπάλα» της οικονομίας;

Για να ξέρουμε για ποιο πράγμα μιλάμε, το πρωτογενές πλεόνασμα είναι το οικονομικό αποτέλεσμα του προϋπολογισμού που πιστοποιεί ότι τα έσοδα του κράτους ξεπερνούν τα έξοδά του χωρίς όμως να υπολογίζουμε το δημόσιο χρέος.

Αυτό σημαίνει πως το κράτος δεν ξοδεύει περισσότερα από όσα εισπράττει και ταυτόχρονα αποπληρώνει το δημόσιο χρέος και μάλιστα έντοκα. Η υποχρέωση της χώρας για πρωτογενή πλεονάσματα δημιουργήθηκε αρχικά με την υπαγωγή της χώρας σε καθεστώς εποπτείας το 2010, αλλά όσον αφορά το παρόν και το μέλλον περιέχεται στη συμφωνία Ελλάδας-δανειστών που επικύρωσε το Eurogroup στις 22 Ιουνίου 2018 για

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη