Τα πραγματικά νούμερα για τα λεωφορεία της Αθήνας

Ο συνωστισμός στα μέσα μεταφοράς αυξάνει κατακόρυφα τον κίνδυνο διάδοσης του κορονοϊού. Παρά τις εξαγγελίες της κυβέρνησης όμως, η κατάσταση δεν έχει βελτιωθεί ακόμα. Το inside story αναλύει τα στοιχεία της τηλεματικής και βγάζει τα δικά του συμπεράσματα.
Χρόνος ανάγνωσης: 
15
'
[Γιώργος Δαγαλάκης/Eurokinissi]

Με το πέρας της καραντίνας και στη διάρκεια του καλοκαιριού ακούσαμε πολλές φορές από επίσημα χείλη ότι τα δρομολόγια των μέσων μεταφοράς θα αυξάνονταν. Αρκετοί ερμήνευσαν αυτές τις δηλώσεις ως υπόσχεση ότι θα έβγαιναν περισσότερα οχήματα και συρμοί στη διάθεση του επιβατικού κοινού. Όπως όμως αποδείχτηκε, δεν το επέτρεψαν τα χρόνια προβλήματα που συσσωρεύονται στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ).

Το inside story αναζήτησε απαντήσεις για την κατάσταση στην οποία βρίσκονται εν μέσω πανδημίας τα λεωφορεία της πρωτεύουσας, σε συνεργασία με τον καθηγητή Διομήδη Σπινέλλη, ο οποίος συνέλεξε και ανέλυσε έναν τεράστιο όγκο δεδομένων από το σύστημα τηλεματικής του ΟΑΣΑ (OASA Telematics).

Θέλεις να συνεχίσεις; Γίνε τώρα συνδρομητής

Eίσαι ήδη συνδρομητής; Συνδέσου εδώ

Eπίλεξε συνδρομή

Η ανεξάρτητη ερευνητική δημοσιογραφία, χωρίς διαφημίσεις, απαιτεί χρόνο, χρήματα και κόπο.
Πιστεύουμε όμως οτι αυτός είναι ο μόνος δρόμος, και ελπίζουμε να μοιράζεσαι την οπτική μας.

Ετήσια

€60 ανά έτος Γράψου τώρα
Κερδίζεις €12

Μηνιαία

€6 ανά μήνα Γράψου τώρα

Αν όλοι όσοι διάβαζαν τα άρθρα μας, μας στήριζαν το μέλλον μας θα ήταν ασφαλέστερο.

Θέλεις να γνωριστούμε καλύτερα πρώτα;

Γράψου εδώ για να σου στέλνουμε ένα επιλεγμένο άρθρο την εβδομάδα δωρεάν.

Σας πείσαμε; Εμείς σας θέλουμε μαζί μας!
Χωρίς τους υποστηρικτές μας
δεν μπορούμε να υπάρχουμε.