Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
9'
Κείμενο:
taxice_dm89653.jpg
[Δημήτρης Μιχαλάκης]

Νόμος για ταξί: επιστροφή στο 1997

Αναχρονιστικές ρυθμίσεις και τιμωρίες όχι μόνο γι' αυτούς που παρανομούν, αλλά και γι' αυτούς που καινοτομούν, περιέχει το νομοσχέδιο που ψηφίστηκε στη Βουλή για τις μεταφορές. Η Beat θα προσφύγει στο ευρωπαϊκό δικαστήριο, η Uber τηρεί σιγή ιχθύος, και οι ιδιοκτήτες των ταξί ηλικίας από 15 έως 21 ετών πανηγυρίζουν.
[Δημήτρης Μιχαλάκης]

Ύστερα από μήνες εντάσεων, τόσο εντός όσο και εκτός της Βουλής, ψηφίστηκε χθες το βράδυ (Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018) το νομοσχέδιο «Ρυθμίσεις θεμάτων μεταφορών και άλλες διατάξεις» του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στην Ολομέλεια της Βουλής. Tα 94 άρθρα που ψήφισε η συγκυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ (καταψήφισαν ΝΔ, Δημοκρατική Συμπαράταξη και Ποτάμι ενώ ΚΚΕ, Χρυσή Αυγή και Ένωση Κεντρώων δήλωσαν παρών) φέρνουν αλλαγές σε μια σειρά από τομείς, από την τροποποίηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας έως το πλαίσιο εισαγωγής οχημάτων στην Ελλάδα.

Ωστόσο το κύριο ενδιαφέρον αφορούσε στις ρυθμίσεις για τη λειτουργία των εταιρειών που προσφέρουν υπηρεσίες ταξί μέσω ίντερνετ. Η επιρροή του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) στην κυβέρνηση ήταν τέτοια, που η κυβέρνηση αντί να βάλει περιορισμούς μόνο στην ανεξέλεγκτη δράση της Uber στην Ελλάδα, ως όφειλε, θέλησε να διακόψει και την καινοτομία που η Beat εισήγαγε στον κλάδο των ταξί, με την καθιέρωση της πρωτοποριακής υπηρεσίας της.

Τι αλλάζει για την Beat

«Αυτό το νομοσχέδιο βάζει τα μήλα και τα πορτοκάλια στο ίδιο καλάθι»: η φράση αυτή, που ακούστηκε από τον Γιώργο Μαυρωτά κατά τη χθεσινή συνεδρίαση της Ολομέλειας στη Βουλή, συνοψίζει

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη