Ο πολύκροτος νόμος για τα ταξί ακόμα δεν εφαρμόζεται

Σχεδόν έναν χρόνο από την ψήφιση του νόμου 4530/2018 για τις αστικές μεταφορές, τα ταξί και την ποιότητα των υπηρεσιών, πολλά από όσα προβλέπονταν δεν έχουν υλοποιηθεί από το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Χρόνος ανάγνωσης: 
6
'
[Louisa Gouliamaki/AFP]

Χρειάστηκαν μήνες εντάσεων, τόσο εντός όσο και εκτός της Βουλής, για να φτάσουμε στην ψήφιση του νόμου 4530/2018 («Ρυθμίσεις θεμάτων μεταφορών και άλλες διατάξεις») από την κυβέρνηση στις 22 Μαρτίου 2018.

Μεταξύ άλλων προβλέψεων στα συνολικά περισσότερα από 90 άρθρα του, ο νόμος του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών επρόκειτο να θέσει ένα αυστηρό πλαίσιο λειτουργίας για τις αστικές μεταφορές, που θα περιλάμβανε τον έλεγχο στις διαδικτυακές υπηρεσίες διαμεσολάβησης για ολική μίσθωση αυτοκινήτου με οδηγό, καθώς και τη δημιουργία δικλείδων ασφαλείας για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχονται από τους επαγγελματίες οδηγούς ταξί.

Ακόμη και σήμερα όμως, σχεδόν 11 μήνες από την ψήφιση του νόμου, ελάχιστα από όσα προβλέπονταν έχουν υλοποιηθεί από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, που έχει την ευθύνη.

Θέλεις να συνεχίσεις; Γίνε τώρα συνδρομητής

Eίσαι ήδη συνδρομητής; Συνδέσου εδώ

Eπίλεξε συνδρομή

Η ανεξάρτητη ερευνητική δημοσιογραφία, χωρίς διαφημίσεις, απαιτεί χρόνο, χρήματα και κόπο.
Πιστεύουμε όμως οτι αυτός είναι ο μόνος δρόμος, και ελπίζουμε να μοιράζεσαι την οπτική μας.

Ετήσια

€60 ανά έτος Γράψου τώρα
Κερδίζεις €12

Μηνιαία

€6 ανά μήνα Γράψου τώρα

Αν όλοι όσοι διάβαζαν τα άρθρα μας, μας στήριζαν το μέλλον μας θα ήταν ασφαλέστερο.

Θέλεις να γνωριστούμε καλύτερα πρώτα;

Γράψου εδώ για να σου στέλνουμε ένα επιλεγμένο άρθρο την εβδομάδα δωρεάν.

Σας πείσαμε; Εμείς σας θέλουμε μαζί μας!
Χωρίς τους υποστηρικτές μας
δεν μπορούμε να υπάρχουμε.