Περιστατικό 1: Ελεγκτής του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Aθήνας (ΟΑΣΑ) και συγκεκριμένα της θυγατρικής Σταθερές Συγκοινωνίες ΑΕ (ΣΤΑΣΥ ΑΕ), που διαχειρίζεται τις γραμμές του μετρό, του τραμ και του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, εντοπίζει επιβάτη με πλαστό εισιτήριο. Αυτό τουλάχιστον δείχνει ο έλεγχος με το ειδικό μηχάνημα. Στο δικαστήριο που ακολουθεί, ο δικηγόρος του επιβάτη ζητά πραγματογνωμοσύνη από την Αστυνομία και ο τεχνικός έλεγχος δείχνει πως το εισιτήριο είναι γνήσιο!
Ο επιβάτης αθωώνεται πανηγυρικά. Από τον περαιτέρω έλεγχο των υπηρεσιών του ΟΑΣΑ προκύπτει κάτι απίστευτο: τα συστήματα του οργανισμού δείχνουν πως ο συγκεκριμένος αριθμός εισιτηρίου βγήκε από τις αποθήκες στις 6 του μήνα, ενώ ο επιβάτης το επικύρωσε μία μέρα πριν, στις 5 του ίδιου μήνα! Τι σημαίνει αυτό; Πως κάποιοι τυπώνουν διπλά, αυθεντικά εισιτήρια και τα διακινούν στην αγορά.
Περιστατικό 2: Ένας ακόμα ιδιοκτήτης περιπτέρου συλλαμβάνεται για διακίνηση πλαστών εισιτηρίων και φυσικά αθωώνεται. Στο δικαστήριο δηλώνει ότι δεν είχε καταλάβει πως τα εισιτήρια δεν ήταν γνήσια. «Πέρασε ένας με μηχανάκι και μου τα έδωσε, νόμιζα πως ήταν του ΟΑΣΑ», λέει στον πρόεδρο. Στον ΟΑΣΑ υποστηρίζουν πως μέσω ελέγχων κάθε