Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
9'
Κείμενο:
cetrainose000_par7371506.jpg
[Louisa Gouliamaki/AFP]

Πού «κολλάει» η απελευθέρωση του σιδηροδρόμου;

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας που έλαβε την πρώτη άδεια στην Ελλάδα για μεταφορά εμπορευμάτων μέσω του σιδηροδρόμου, Ζακ Κισέογλου, επισημαίνει τα προβλήματα που εμποδίζουν την εταιρεία να κάνει τα πρώτα της δρομολόγια, ένα ολόκληρο χρόνο μετά τη λήψη όλων των απαραίτητων πιστοποιητικών. Ακόμα, δεν αποκλείει το ενδεχόμενο προσφυγής στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για στρεβλώσεις στην αγορά, αφού οι τιμές που τους δίνονται για συντήρηση εξοπλισμού είναι υπερβολικές.
[Louisa Gouliamaki/AFP]

H ελληνική αγορά σιδηροδρόμων απελευθερώθηκε στα χαρτιά το 2011. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν πλέον και άλλες εταιρείες, εκτός από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (πρώην ΟΣΕ), να χρησιμοποιήσουν τις υποδομές του δικτύου και να πραγματοποιήσουν επιβατικό ή/και εμπορευματικό έργο, με τα δικά τους βαγόνια και μηχανές. Τα τελευταία χρόνια, δύο εταιρείες έλαβαν άδεια για τη μεταφορά εμπορευμάτων μέσω του σιδηροδρόμου. Και μπορεί να βρισκόμαστε ήδη στο 2018, αλλά οι εταιρείες αυτές δεν έχουν ακόμα τροχοδρομήσει στις γραμμές του ΟΣΕ.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Rail Cargo Logistics, της εταιρείας που έλαβε την πρώτη άδεια το 2015 (αποτελεί κοινοπραξία μεταξύ της Goldair Cargo, που έχει μακρά ιστορία στον κλάδο των μεταφορών και των κρατικών αυστριακών σιδηροδρόμων ΟΕΒΒ), Ζακ Κισέογλου, μίλησε στο inside story για την εμπειρία του. Μια εμπειρία που εξελίσσεται σε περιπέτεια. Έναν χρόνο μετά τη λήψη όλων των απαραίτητων πιστοποιητικών, οι στρεβλώσεις είναι τέτοιες, που συνθλίβουν το άνοιγμα της αγοράς σε έναν κλάδο με τεράστιες προοπτικές, όπως λέει ο ίδιος, δημιουργώντας εμπόδια εισόδου σε όλες τις εταιρείες που θέλουν να δραστηριοποιηθούν.

Image
trainose.jpg
Ο Ζακ Κισέογλου.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Rail Cargo μιλάει ξεκάθαρα περί νόθευσης του

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη