![[Louisa Gouliamaki/AFP]](https://insidestory.gr/sites/default/files/styles/article-main/public/field/image/cetrainose000_par7371506.jpg?itok=pgKQBVKR)
H ελληνική αγορά σιδηροδρόμων απελευθερώθηκε στα χαρτιά το 2011. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν πλέον και άλλες εταιρείες, εκτός από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (πρώην ΟΣΕ), να χρησιμοποιήσουν τις υποδομές του δικτύου και να πραγματοποιήσουν επιβατικό ή/και εμπορευματικό έργο, με τα δικά τους βαγόνια και μηχανές. Τα τελευταία χρόνια, δύο εταιρείες έλαβαν άδεια για τη μεταφορά εμπορευμάτων μέσω του σιδηροδρόμου. Και μπορεί να βρισκόμαστε ήδη στο 2018, αλλά οι εταιρείες αυτές δεν έχουν ακόμα τροχοδρομήσει στις γραμμές του ΟΣΕ.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Rail Cargo Logistics, της εταιρείας που έλαβε την πρώτη άδεια το 2015 (αποτελεί κοινοπραξία μεταξύ της Goldair Cargo, που έχει μακρά ιστορία στον κλάδο των μεταφορών και των κρατικών αυστριακών σιδηροδρόμων ΟΕΒΒ), Ζακ Κισέογλου, μίλησε στο inside story για την εμπειρία του. Μια εμπειρία που εξελίσσεται σε περιπέτεια. Έναν χρόνο μετά τη λήψη όλων των απαραίτητων πιστοποιητικών, οι στρεβλώσεις είναι τέτοιες, που συνθλίβουν το άνοιγμα της αγοράς σε έναν κλάδο με τεράστιες προοπτικές, όπως λέει ο ίδιος, δημιουργώντας εμπόδια εισόδου σε όλες τις εταιρείες που θέλουν να δραστηριοποιηθούν.