Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Γιατί δεν κλείνουν οι μπάρες κι αλωνίζουν οι λαθρεπιβάτες
To ηλεκτρονικό εισιτήριο ή Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ), όπως λέγεται, στα μέσα μαζικής μεταφοράς στην ευρύτερη περιοχή της πόλης των Αθηνών, είναι μια πραγματική μεταρρύθμιση. Και ήρθε για να μείνει. Ωστόσο, η πλήρης εφαρμογή θα πάρει αρκετό χρόνο –ίσως ολοκληρωθεί μετά το καλοκαίρι– αφού τα μεν τεχνικά προβλήματα παραμένουν, η δε λαθρεπιβίβαση έχει εκτοξευτεί στο ζενίθ. Και οι υπηρεσίες του καθ’ ύλην αρμόδιου οργανισμού, του ΟΑΣΑ, «ζουν» σε μία άλλη εποχή, όπως και η πολιτική ηγεσία: των καλών προθέσεων αλλά της αδυναμίας υλοποίησης και προστασίας του δημόσιου συμφέροντος με την ευρεία έννοια (public interest).

