Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
7'
Κείμενο:
cetaxisyntagma.jpg
Το καλοκαίρι η κίνηση στο Σύνταγμα αυξάνεται λόγω ταξί και μίνιβαν, που μεταφέρουν τουρίστες. [Wikimedia Commons]

Οι κυνηγοί της μεταφοράς των τουριστών

Μετά την έξοδο της Uber, η ολοένα αυξανόμενη τουριστική κίνηση διεκδικείται τόσο από νόμιμους μεταφορείς, όσο και από νέους πειρατές, που κάνουν τη δουλειά που έκανε η Uber.
Το καλοκαίρι η κίνηση στο Σύνταγμα αυξάνεται λόγω ταξί και μίνιβαν, που μεταφέρουν τουρίστες. [Wikimedia Commons]

«Συνάδελφοι SOS! Θέλουν την επαναφορά της Uber!». Ήταν περασμένες 22:00 το βράδυ της 12ης Ιουνίου, όταν τα κινητά των οδηγών ταξί της Αττικής φωτίστηκαν από το παραπάνω μήνυμα, που κατέληγε: «Το ΣΑΤΑ κηρύσσει επαναλαμβανόμενη απεργία από αύριο στις 6 π.μ. και συγκέντρωση στις 10 π.μ. στα γραφεία του».

Μόλις είχε ολοκληρωθεί μία έκτακτη σύσκεψη στα γραφεία του μεγαλύτερου συνδικαλιστικού οργάνου των οδηγών ταξί της χώρας. Την προκάλεσε η πληροφορία που υπήρχε ότι οι «θεσμοί» επιθυμούσαν να καταργηθεί η ελάχιστη χρονική διάρκεια των τριών ωρών για τις συμβάσεις ανάμεσα σε εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων με οδηγούς και τους πελάτες, στο πλαίσιο του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής που ερχόταν προς ψήφιση εκείνες τις ημέρες στη Βουλή.

Δύο μήνες πριν, τα μέλη και οι συνδικαλιστές του ΣΑΤΑ είχαν δεχτεί με ανακούφιση τα νέα της αποχώρησης από την ελληνική αγορά της υπηρεσίας UberX, που παραβίαζε τον συγκεκριμένο νόμο. Τώρα την ανακούφιση διαδεχόταν η ένταση, καθώς κάποιοι πλέον μιλούσαν για βίαιη αντιμετώπιση των «πειρατών» και μαζικές κινητοποιήσεις. Τελικά, παρά τις πρώτες κινητοποιήσεις, η απεργία δεν χρειάστηκε να κρατήσει περισσότερο από μιάμιση ημέρα.

Ο υπουργός

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη