Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
9'
Κείμενο:
ceiamatikaloutra4901210.jpg
Ιαματικά λουτρά Καϊάφα. [Γιάννης Σπυρούνης/Eurokinissi]

Πώς η μακροβιότητα δημιουργεί μια νέα γενιά καταναλωτών

Η μείωση των γεννήσεων σε συνδυασμό με την αύξηση του προσδόκιμου ζωής, εκτός από τις ισχυρές δημοσιονομικές πιέσεις που ασκούν όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς, δημιουργούν τις προϋποθέσεις για νέες οικονομικές και επιχειρηματικές ευκαιρίες.
Ιαματικά λουτρά Καϊάφα. [Γιάννης Σπυρούνης/Eurokinissi]

Το 2020 αναμένεται να είναι μία σημαδιακή χρονιά για την Ιαπωνία, τη γηραιότερη χώρα του κόσμου με βάση την ηλικία των κατοίκων της. Σύμφωνα με προβλέψεις που έχουν διατυπωθεί ήδη από το 2013, το επόμενο έτος οι πάνες ενηλίκων αναμένεται να ξεπεράσουν σε πωλήσεις τις βρεφικές πάνες.

Εκτός από τη μακρινή Ιαπωνία, αυτή αναμένεται σύντομα να είναι η πραγματικότητα και στην Ελλάδα. Όπως προκύπτει από στοιχεία που παρείχε η διεθνής εταιρεία ερευνών αγοράς Euromonitor στο inside story, στη χώρα μας πέρυσι αγοράστηκαν πάνες ακράτειας αξίας 60,4 εκατ. ευρώ όταν οι πωλήσεις βρεφικών πανών ήταν στα 64,5 εκατ. ευρώ με τα δύο μεγέθη να συγκλίνουν από χρόνο σε χρόνο.

Τα προϊόντα ακράτειας, που διαμορφώνουν παγκοσμίως μία μεγάλη και ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά, αποτελούν μία μόνο από τις εμπορικές εκφάνσεις της γήρανσης του πληθυσμού. Για παράδειγμα, το γεγονός ότι στην Ιαπωνία το 28% του πληθυσμού είναι άνω των 65 ετών, δεν έχει αφήσει αδιάφορες τις μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες της χώρας όπως είναι η Panasonic, η οποία ήδη έχει λανσάρει σειρά ηλεκτρικών προϊόντων και συσκευών που απευθύνονται σε καταναλωτές μεγαλύτερης ηλικίας, όπως εύχρηστα πλυντήρια ρούχων με το καπάκι στο πάνω μέρος και

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη