Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
4'
Κείμενο:
ceoilfollowup.jpg
[Δημήτρης Μιχαλάκης]

Πολλά non papers, λίγες πράξεις για το λαθρεμπόριο καυσίμων

Πώς η αντιμετώπιση του λαθρεμπορίου καυσίμων χάνεται σε ένα βουνό υπουργικών αποφάσεων, εγκυκλίων και συσκέψεων. Οι αποκαλύψεις ελέω ναυαγίου «Αγία Ζώνη ΙΙ» και οι στόχοι για λειτουργία των συστημάτων από το… 2019. Η συνέχεια της έρευνας του inside story.
[Δημήτρης Μιχαλάκης]

Η βύθιση του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ» τα ξημερώματα της 10ης Σεπτεμβρίου και η ρύπανση που ακολούθησε έγινε σημαία όσων θεωρούν ότι περισσεύουν τα προβλήματα στη λιμενική ζώνη του Πειραιά. Χρειάστηκαν λίγες ημέρες για να μετατραπεί και σε σύμβολο της πολυετούς αδυναμίας του δημοσίου να αντιμετωπίσει το λαθρεμπόριο καυσίμων, όπως έγραφε την προηγούμενη Τετάρτη το inside story.

Οι δηλώσεις, οι άτυπες ενημερώσεις και τα non papers για τη ρύπανση τις τελευταίες ημέρες έχουν αλλάξει περιεχόμενο και επικεντρώνονται στην υπόθεση του λαθρεμπορίου. Μετά και την εμπλοκή ισχυρών παραγόντων του λιμανιού στην υπόθεση με το «Αγία Ζώνη ΙΙ», ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής ανακοίνωσε πως θα καταθέσει μηνυτήρια αναφορά στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου για την επανεξέταση όλων των υποθέσεων λαθρεμπορίας καυσίμων σε βάθος δεκαετίας.

Για σήμερα, Δευτέρα, έχει προγραμματιστεί «διευρυμένη σύσκεψη για τις πρωτοβουλίες που θα αναληφθούν στην κατεύθυνση της πάταξης του λαθρεμπορίου καυσίμων», υπό την υφυπουργό Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου.

Η «θύελλα» των non papers

Από τα κυβερνητικά non papers μαθαίνουμε πως το 2016 με απόφαση του πρωθυπουργού «συγκροτήθηκε Επιτροπή Επιχειρησιακού

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη