Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
5'
Κείμενο:
cegas.jpg
[Δημήτρης Μιχαλάκης]

Η χαμένη μάχη για το λαθρεμπόριο καυσίμων

Τα πειραγμένα συστήματα εισροών/εκροών, το ένα και μοναδικό «μυστικό αυτοκίνητο» για τους ελέγχους και τα τεράστια νομοθετικά κενά που στερούν από το δημόσιο περί τα 300 εκατ. ευρώ ετησίως.
[Δημήτρης Μιχαλάκης]

Σχεδόν πέντε χρόνια μετά την εγκατάσταση του συστημάτος εισροών/εκροών στα πρατήρια καυσίμων, που στόχο είχε την πάταξη του λαθρεμπορίου, δεν υπάρχει σύνδεση με τα συστήματα του υπουργείου Οικονομικών, με τρόπο που να εξασφαλίζει την επεξεργασία και διασταύρωση των στοιχείων. Έτσι, τα στοιχεία που συλλέγονται πάνε στον βρόντο, ενώ παραμένει άγνωστο πότε θα διασυνδεθούν, ώστε να αξιοποιηθούν από τις υπηρεσίες του ΥΠΟΙΚ.

Κάποιος να ελέγξει τα συστήματα ελέγχου

Είναι κοινό μυστικό ότι τα συστήματα εισροών/εκροών εγκαταστάθηκαν στα γρήγορα την περίοδο 2013-2014, από σαράντα εταιρείες που το κράτος δεν πρόλαβε να πιστοποιήσει λόγω βιασύνης. Μάλιστα δεν είναι ένα αλλά πολλά, αφού δεν υπάρχει ενιαίο λογισμικό.

 

 

Κατά συνέπεια, αυτή τη στιγμή λειτουργούν δώδεκα διαφορετικά συστήματα, τα οποία μάλιστα «επιδέχονται παρέμβασης», μπορούν δηλαδή να «πειραχθούν» από αυτούς που θέλουν να εξαπατήσουν το κράτος.

Τώρα τρέχουν στην κυβέρνηση για να αναπτύξουν ένα νέο λογισμικό που θα «κλειδώνει» τα δώδεκα διαφορετικά προγράμματα ώστε να εξασφαλίζεται η αξιοπιστία τους. Μάλιστα, τα συναρμόδια υπουργεία πρέπει να βρουν και τα χρήματα για να επιδοτήσουν την εγκατάσταση των νέων συστημάτων που θα

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη