Η χαμένη μάχη για το λαθρεμπόριο καυσίμων

Τα πειραγμένα συστήματα εισροών/εκροών, το ένα και μοναδικό «μυστικό αυτοκίνητο» για τους ελέγχους και τα τεράστια νομοθετικά κενά που στερούν από το δημόσιο περί τα 300 εκατ. ευρώ ετησίως.
Χρόνος ανάγνωσης: 
5
'
[Δημήτρης Μιχαλάκης]

Σχεδόν πέντε χρόνια μετά την εγκατάσταση του συστημάτος εισροών/εκροών στα πρατήρια καυσίμων, που στόχο είχε την πάταξη του λαθρεμπορίου, δεν υπάρχει σύνδεση με τα συστήματα του υπουργείου Οικονομικών, με τρόπο που να εξασφαλίζει την επεξεργασία και διασταύρωση των στοιχείων. Έτσι, τα στοιχεία που συλλέγονται πάνε στον βρόντο, ενώ παραμένει άγνωστο πότε θα διασυνδεθούν, ώστε να αξιοποιηθούν από τις υπηρεσίες του ΥΠΟΙΚ.

Κάποιος να ελέγξει τα συστήματα ελέγχου

Είναι κοινό μυστικό ότι τα συστήματα εισροών/εκροών εγκαταστάθηκαν στα γρήγορα την περίοδο 2013-2014, από σαράντα εταιρείες που το κράτος δεν πρόλαβε να πιστοποιήσει λόγω βιασύνης. Μάλιστα δεν είναι ένα αλλά πολλά, αφού δεν υπάρχει ενιαίο λογισμικό.

 

 

Κατά συνέπεια, αυτή τη στιγμή λειτουργούν δώδεκα διαφορετικά συστήματα, τα οποία μάλιστα «επιδέχονται παρέμβασης», μπορούν δηλαδή να «πειραχθούν» από αυτούς που θέλουν να εξαπατήσουν το κράτος.

Θέλεις να συνεχίσεις; Γίνε τώρα συνδρομητής

Eίσαι ήδη συνδρομητής; Συνδέσου εδώ

Eπίλεξε συνδρομή

Η ανεξάρτητη ερευνητική δημοσιογραφία, χωρίς διαφημίσεις, απαιτεί χρόνο, χρήματα και κόπο.
Πιστεύουμε όμως οτι αυτός είναι ο μόνος δρόμος, και ελπίζουμε να μοιράζεσαι την οπτική μας.

Ετήσια

€60 ανά έτος Γράψου τώρα
Κερδίζεις €12

Μηνιαία

€6 ανά μήνα Γράψου τώρα

Αν όλοι όσοι διάβαζαν τα άρθρα μας, μας στήριζαν το μέλλον μας θα ήταν ασφαλέστερο.

Θέλεις να γνωριστούμε καλύτερα πρώτα;

Γράψου εδώ για να σου στέλνουμε ένα επιλεγμένο άρθρο την εβδομάδα δωρεάν.

Σας πείσαμε; Εμείς σας θέλουμε μαζί μας!
Χωρίς τους υποστηρικτές μας
δεν μπορούμε να υπάρχουμε.