Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
8'
Κείμενο:
User link
Profile picture for user athanasopoulou
Δήμητρα Αθανασοπούλου
cefilaki20180417_094751.jpg
Ο Γιάννης Στάνκογλου με τον Χρήστο Παπαθανασίου στη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας του δεύτερου «Ο Θανατοποινίτης».

Ο Κορυδαλλός μέσα από την κάμερα των κρατουμένων του

Το κινηματογραφικό βλέμμα των τροφίμων του Κορυδαλλού «ανακάλυψε» ο Αντώνης Κόκκινος, χάρη στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα κινηματογράφου που συντόνισε μέσα στις φυλακές.
Ο Γιάννης Στάνκογλου με τον Χρήστο Παπαθανασίου στη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας του δεύτερου «Ο Θανατοποινίτης».

H κάμερα ανοίγει μέσα στα κελιά. Την κρατούν οι ίδιοι οι κρατούμενοι, οι οποίοι κινηματογραφούν τη δική τους ιστορία ενώ συνδιαλέγονται με όρους σινεμά. Μιλούν για γκρο πλαν και γωνία λήψης. Έχουν παρακολουθήσει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα κινηματογράφου που συντόνισε μέσα στις φυλακές του Κορυδαλλού ο Αντώνης Κόκκινος και είναι σε θέση να γυρίσουν τη δική τους ταινία. Γράφουν, σκηνοθετούν, παίζουν και κροταλίζουν κατά κάποιον τρόπο τα κάγκελα που τους περιορίζουν. Έχουν άποψη ακόμα και για τη σκηνογραφία. Ένας από αυτούς –ο οποίος σήμερα είναι ελεύθερος– μας μιλά για το πώς βίωσε την «κλειστή σχολή κινηματογράφου» αλλά και την εμπειρία του μέσα στο σωφρονιστικό ίδρυμα.

Ο Χρήστος Παπαθανασίου έγραψε και σκηνοθέτησε το «Χριστινάκι», μία από τις δύο ταινίες –μαζί με τον «Θανατοποινίτη»– που γυρίστηκαν στον Κορυδαλλό στα πλαίσια του σεμιναρίου. Ήταν ένας από τους κρατουμένους που δεν έχαναν ποτέ κανένα μάθημα από το προγράμμα του κινηματογράφου. Στο παρελθόν είχε ασχοληθεί άλλωστε και με την υποκριτική. Δώσαμε ραντεβού στα Εξάρχεια. Συστήνεται ως ηθοποιός, καθώς είναι απόφοιτος δραματικής σχολής από το 1998. Έκτοτε κυνήγησε ρόλους στο θέατρο, ενώ απασχολήθηκε σε διάφορα πόστα για

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη