Η άνοδος και η πτώση του Χρήστου Καλογρίτσα

Στην κατάθεσή του στην Ειδική Προανακριτική Επιτροπή της Βουλής που ξεκίνησε την Δευτέρα 17 Μαΐου, ο επιχειρηματίας Χρήστος Καλογρίτσας έδωσε λεπτομέρειες για τις επαφές του με τη λιβανέζικη οικογένεια Χούρυ, τον μεσολαβητή και τις οδηγίες του Νίκου Παππά.
Χρόνος ανάγνωσης: 
8
'
Ο Χ. Καλογρίτσας στην Ειδική Κοινοβουλευτική Επιτροπή για τη διερεύνηση αδικημάτων που τυχόν τελέσθηκαν από τον πρώην Υπουργό Νίκο Παππά, τη Δευτέρα 17 Μαΐου 2021. [Γιώργος Κονταρίνης/Eurokinissi]

Ο Χρήστος Καλογρίτσας κατέθεσε στην προανακριτική επιτροπή της Βουλής ότι το 2016 ο τότε υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς του ζήτησε να «δανείσει το όνομά του» σε τηλεοπτικό σταθμό που θα λειτουργούσε υπό τον έλεγχο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, με μια «προίκα» από την κατασκευαστική εταιρεία CCC των αδελφών Χούρυ από τον Λίβανο. Αλλά αυτή δεν είναι η αλήθεια, τουλάχιστον όχι ολόκληρη. Η άλλη μισή αλήθεια είναι πως ο επιχειρηματίας από την Καρδίτσα είχε ήδη βάλει 8,5 εκατομμύρια από τα δικά του χρήματα, για να φτιάξει την εταιρεία με την οποία θα λάμβανε μέρος στον διαγωνισμό.

Όσοι βουλευτές είδαν χθες τον γερασμένο Χρήστο Καλογρίτσα να κραδαίνει κλειστούς φακέλους προς τους βουλευτές που τον εξέταζαν, είπαν στο inside story ότι «ήθελε να στείλει μηνύματα στη ΝΔ και τον ΣΥΡΙΖΑ χωρίς να έχει αποφασίσει αν θα μιλήσει». Ο Καλογρίτσας έχει κληθεί τρεις φορές στη Βουλή να καταθέσει, αλλά τις προηγούμενες είχε επικαλεσθεί λόγους υγείας για να μην παρουσιασθεί.

Ένα σύντομο ιστορικό

Ο Χρήστος Καλογρίτσας γεννήθηκε στο Ριζοβούνι της Καρδίτσας, ένα χωριό που δεν απέχει πολύ από το Παλιοζογλόπι Ραχούλας στα Άγραφα, τόπο γέννησης του Χαρίλαου Φλωράκη. Το 1980 είχε στενή σχέση με την τότε ηγεσία του ΚΚΕ και υπήρξε εκδότης της αριστερής εφημερίδας «Η Πρώτη». Έχοντας σπουδάσει μηχανικός στην Ιταλία, δημιούργησε την κατασκευαστική εταιρεία «Τοξότης» με την οποία, χάρη στις σχέσεις του με τον υπουργό Δικαιοσύνης του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελο Γιαννόπουλο, κατάφερε να κερδίσει τη δουλειά της κατασκευής του συγκροτήματος του Εφετείου Αθηνών. Αργότερα, ως υπεργολάβος της ΑΚΤΩΡ, πήρε μέρος στην κατασκευή του σταθμού μετρό Άγιος Αντώνιος.

Θέλεις να συνεχίσεις; Γίνε τώρα συνδρομητής

Eίσαι ήδη συνδρομητής; Συνδέσου εδώ

Eπίλεξε συνδρομή

Η ανεξάρτητη ερευνητική δημοσιογραφία, χωρίς διαφημίσεις, απαιτεί χρόνο, χρήματα και κόπο.
Πιστεύουμε όμως οτι αυτός είναι ο μόνος δρόμος, και ελπίζουμε να μοιράζεσαι την οπτική μας.

Ετήσια

€60 ανά έτος Γράψου τώρα
Κερδίζεις €12

Μηνιαία

€6 ανά μήνα Γράψου τώρα

Αν όλοι όσοι διάβαζαν τα άρθρα μας, μας στήριζαν το μέλλον μας θα ήταν ασφαλέστερο.

Θέλεις να γνωριστούμε καλύτερα πρώτα;

Γράψου εδώ για να σου στέλνουμε ένα επιλεγμένο άρθρο την εβδομάδα δωρεάν.

Σας πείσαμε; Εμείς σας θέλουμε μαζί μας!
Χωρίς τους υποστηρικτές μας
δεν μπορούμε να υπάρχουμε.