Τα καλύτερα (ξένα) εξώφυλλα βιβλίων της χρονιάς

Λένε να μην κρίνουμε ένα βιβλίο από το εξώφυλλό του, αλλά ας είμαστε ρεαλιστές, είτε συνειδητά είτε ασυνείδητα, τελικά όλοι το κάνουμε.
Χρόνος ανάγνωσης: 
8
'

Ένα καλoσχεδιασμένο εξώφυλλο θα μας επηρεάσει καταλυτικά στο να προσέξουμε ένα βιβλίο στο ράφι του βιβλιοπωλείου. Αποτελεί την πρώτη εντύπωση, την “βιτρίνα” του. Θα πρέπει να επικοινωνήσει το περιεχόμενο του βιβλίου και να κινήσει το ενδιαφέρον μας, έτσι ώστε να το ανοίξουμε και να μπούμε στον κόσμο του. Και τελικά είτε να μας δελεάσει, συλλαμβάνοντας την ατμόσφαιρα της ιστορίας, είτε και να μας απωθήσει με την έλλειψη φαντασίας του.

Τα καλοσχεδιασμένα εξώφυλλα μπορούν να αποτελέσουν και μια εισαγωγή σε ιστορίες, ιδέες και απόψεις. Λίγα πράγματα είναι καλύτερα από τον συνδυασμό ενός καλού βιβλίου με ένα ακόμα καλύτερο “περιτύλιγμα”.

Όταν το 1935, η Penguin πρωτοκυκλοφόρησε τα επαναστατικά για την εποχή βιβλία τσέπης, είχε τόση μεγάλη επιτυχία που κατέληξε να γίνει ένας από τους πιο επιτυχημένους εκδοτικούς οίκους. Αυτή οφειλόταν εν μέρει και στο ομοιόμορφο ντιζάιν της σειράς: το χαρακτηριστικό λογότυπο, στήσιμο που χωρίζεται σε τρία μέρη, έντονα χρώματα ανάλογα με το είδος πορτοκαλί για τα μυθιστορήματα, πράσινο για τα θρίλερ, μπλε για τις βιογραφίες κ.λπ.) και χρήση συγκεκριμένων γραμματοσειρών (Bodoni Ultra Bold, Gill Sans).

Θέλεις να συνεχίσεις; Γίνε τώρα συνδρομητής

Eίσαι ήδη συνδρομητής; Συνδέσου εδώ

Eπίλεξε συνδρομή

Η ανεξάρτητη ερευνητική δημοσιογραφία, χωρίς διαφημίσεις, απαιτεί χρόνο, χρήματα και κόπο.
Πιστεύουμε όμως οτι αυτός είναι ο μόνος δρόμος, και ελπίζουμε να μοιράζεσαι την οπτική μας.

Ετήσια

€60 ανά έτος Γράψου τώρα
Κερδίζεις €12

Μηνιαία

€6 ανά μήνα Γράψου τώρα

Αν όλοι όσοι διάβαζαν τα άρθρα μας, μας στήριζαν το μέλλον μας θα ήταν ασφαλέστερο.

Θέλεις να γνωριστούμε καλύτερα πρώτα;

Γράψου εδώ για να σου στέλνουμε ένα επιλεγμένο άρθρο την εβδομάδα δωρεάν.

Σας πείσαμε; Εμείς σας θέλουμε μαζί μας!
Χωρίς τους υποστηρικτές μας
δεν μπορούμε να υπάρχουμε.