Αν κοιτάξετε γύρω σας σε έναν πολυσύχναστο χώρο, είναι πολύ πιθανό να εντοπίσετε κάποιον, συνήθως νέο, να φοράει ένα ρούχο με την ετικέτα της Shein (που προφέρεται σι-εν). Η ετικέτα μπορεί να σας στοιχειώνει και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τον χώρο όπου η εταιρεία κάνει τις περισσότερες διαφημίσεις της. Εκεί θα δείτε πιθανώς τα λεγόμενα «shein hauls», δηλαδή μια σειρά νεαρών influencers που συνεργάζονται με την εταιρεία να δοκιμάζουν τα καινούρια ρούχα που παρήγγειλαν και να προτρέπουν τους ακολούθους τους να χρησιμοποιήσουν προσωποποιημένους εκπτωτικούς κωδικούς (promo codes) για να τα αγοράσουν και αυτοί. Αν πειστείτε να ανοίξετε την ιστοσελίδα ή να κατεβάσετε την εφαρμογή της Shein, θα βομβαρδιστείτε πρώτα από μια ατελείωτη σειρά προσφορών («Μόνο για νέους χρήστες: έκπτωση 50% σε αγορές πάνω από 10 ευρώ») και μετά από μια συγκλονιστική ποσότητα και ποικιλία ρούχων και αξεσουάρ σε τιμές των 5, 8, 10, 15 ευρώ.
Παραείναι καλό για να είναι αληθινό; Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
Η Shein, που ιδρύθηκε το 2008 στο Νάντζινγκ της Κίνας και πουλούσε αρχικά μόνο νυφικά, εξερράγη προς το τέλος της προηγούμενης δεκαετίας και έφτασε το 2022 να είναι ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής μόδας στον