Η Δάφνη, ο Ανδρέας και ο Γιάννης συναντήθηκαν για πρώτη φορά σε ένα σεμινάριο επιχειρηματικότητας το μακρινό 2012. Η αρχική ιδέα έπεσε στο τραπέζι από τον Ανδρέα Φατούρο, που εργάζεται ως συντηρητής τέχνης. Παρατήρησε ότι μέχρι τότε δεν υπήρχε μια πλατφόρμα που να προάγει τον πολιτισμό μέσω της τεχνολογίας. Η Δάφνη Τσεβρένη, με σπουδές διοίκησης επιχειρήσεων και αγάπη για τις τέχνες λόγω της ενασχόλησης της μητέρας της με τη ζωγραφική, βρήκε πολύ καλή την ιδέα, ενώ την ομάδα συμπλήρωσε ο Γιάννης Νικολόπουλος, ένας μηχανικός υπολογιστών με πάθος για τις τεχνολογικές καινοτομίες. Κάπως έτσι γεννήθηκε η Clio Muse, μια πλατφόρμα που συνδέει την τουριστική αγορά με τον πολιτισμό με τη βοήθεια της τεχνολογίας και με ένα μοναδικό concept αφήγησης.
Η αρχική ιδέα, βέβαια, εξελίχθηκε σημαντικά, ειδικά τα τελευταία τέσσερα χρόνια που μετουσιώθηκε σε επιχείρηση. «Ξεκινήσαμε με τη λογική να φέρουμε τον νέο κόσμο πίσω στα μουσεία μέσω της εφαρμογής μας για τον Πολιτισμό, δημιουργώντας ψηφιακές ξεναγήσεις για εκθέσεις» λέει στο inside story ο Γιάννης Νικολόπουλος. «Στη συνέχεια προέκυψε μια μεγαλύτερη πρόκληση για τη σύνδεση του πολιτισμού με τον τουρισμό και την τεχνολογία και κάπως έτσι