Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
13'
Κείμενο:
cebuses5036272.jpg
[Έφη Σκάζα/Eurokinissi]

Τα λεωφορεία που όλο έρχονται

Από πέρυσι το καλοκαίρι ακούμε συνεχώς εξαγγελίες για τα καινούρια λεωφορεία που θα ενταχθούν στον αθηναϊκό στόλο. Έφτασε Απρίλιος όμως για να μπουν οι υπογραφές. Τι συνέβη στο μεταξύ και τι ενέργειες έκανε η κυβέρνηση τον τελευταίο χρόνο για τα ΜΜΜ;
[Έφη Σκάζα/Eurokinissi]

Δύσκολα ξεχνιούνται οι εικόνες που είδαμε ή ζήσαμε όσοι χρησιμοποιούσαμε τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς το καλοκαίρι, όταν μετρό και λεωφορεία γέμιζαν ασφυκτικά με κόσμο παρότι βρισκόμασταν εν μέσω πανδημίας του κορονοϊού.

Με δυο λόγια

Οι βασικές αποφάσεις του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών για την ενίσχυση του στόλου των λεωφορείων εν μέσω πανδημίας είναι κυρίως τρεις και λήφθηκαν τον Αύγουστο. Εξ αυτών, συχνότερα γίνεται λόγος από τους αξιωματούχους για τη μίσθωση (leasing) 300 λεωφορείων. Με βάση τις εξαγγελίες περιμέναμε την κυκλοφορία τους αρχικά στο τέλος του 2020 και στη συνέχεια στις αρχές του 2021. Η υπογραφή της σχετικής σύμβασης όμως έγινε μόλις στις 2 Απριλίου. Γιατί άργησε, παρά τον έκτακτο χαρακτήρα του μέτρου; Παραθέτουμε όσα συνέβησαν μέχρι να φτάσουμε σε αυτό το σημείο καθώς και τις άλλες δύο ενέργειες που μεσολάβησαν: την πρόσληψη 367 οδηγών και την ενσωμάτωση οχημάτων ΚΤΕΛ στον στόλο, που έγινε για να αποσυμφορηθούν οι γραμμές του κέντρου. Εξετάζοντας ενδεικτικά στοιχεία από το σύστημα της τηλεματικής, είδαμε πως στις εξεταζόμενες γραμμές του κέντρου παρατηρήθηκε αύξηση κατά 1-4 δρομολόγια για τις πρωινές ώρες (6-11), κάτι που συνάδει με την αύξηση 20% που

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη