Oι σταρ του Χόλιγουντ δεν αφήνουν τα χρήματά τους στην τράπεζα, τα επενδύουν. Ο Κέβιν Σπέισι και ο Λεονάρντο ΝτιΚάπριο έχουν βάλει χρήματα στα στρώματα Casper, ο Τζάστιν Μπίμπερ έχει επενδύσει στη Spotify, ενώ ο Άστον Κούτσερ είναι πια περισσότερο γνωστός για τις πρώιμες επενδύσεις του σε 61 startup, όπως την Airbnb και το Change.org, παρά για το βιογραφικό του στο ΙΜDb.
Eσχάτως δε πολλοί έχουν μπει στα οινοπνευματώδη. Και δεν εννοούμε να επιτρέπουν σε κάποια εταιρεία να χρησιμοποιήσει το όνομά τους ή τη φωτογραφία τους σε ένα μπουκάλι (όπως κατά κόρον έκαναν τα μέταλ συγκροτήματα του ’90), αλλά να αγοράσουν οι ίδιοι τις εταιρείες ή ένα μεγάλο κομμάτι τους, να εκφέρουν γνώμη για το γευστικό αποτέλεσμα, να σχεδιάσουν τις φιάλες – ειδικά αν πρόκειται για κάποιο κρασί και κάποιον με πάθος για το κρασί, όπως τον Sting.
Αφότου ο Τζορτζ Κλούνεϊ πούλησε στον κολοσσό Diageo την (όχι πολύ καλή) τεκίλα Casamigos που είχε δημιουργήσει με τον Ράντι Γκέρμπερ –αρχικά για προσωπική τους κατανάλωση–, ο κόσμος του επώνυμου αλκοόλ έγινε πιο φτωχός (και οι δύο φίλοι κατά 1 δισ. δολάρια πιο πλούσιοι), όμως υπάρχουν νέοι παίκτες στον χώρο και μπορούμε να απολύνουμε τον πόνο μας με το ουίσκι του Drake