Σταθείτε μια στιγμή και σκεφτείτε πότε ήταν η τελευταία φορά που είδατε μια διαφήμιση στοιχηματικής εταιρείας.
Εμφανίστηκε στην οθόνη σας την ώρα που διαβάζατε τα νέα της ημέρας; Είχατε ανοιχτή την τηλεόραση και μεταδιδόταν κάποιος αγώνας; Ή μήπως στη βόλτα σας είδατε φιλάθλους να πηγαίνουν στο γήπεδο, φορώντας τη φανέλα της ομάδας τους;
Οι διαφημίσεις των στοιχηματικών βρίσκονται παντού και δεν είναι βέβαια αποκλειστικά ελληνικό φαινόμενο. Πέρυσι, για παράδειγμα, οι ομάδες της Premier League στην Αγγλία συμφώνησαν να αποσύρουν τις χορηγίες εταιρειών στοιχηματισμού από τις φανέλες τους, προκειμένου να μειωθούν οι διαφημίσεις του τζόγου στην χώρα τους.
Την ίδια στιγμή στην Ελλάδα, οι βασικοί χορηγοί που φιγουράρουν στις φανέλες των μεγαλύτερων ποδοσφαιρικών –και όχι μόνο– ομάδων είναι στοιχηματικές εταιρείες. Οι ίδιες έχουν θέση και στις φανέλες που αγοράζουν οι φίλαθλοι από τα καταστήματα των ομάδων και ταυτόχρονα φαίνονται με μεγάλη ευκρίνεια στις φωτογραφίες και τα βίντεο που κυκλοφορούν μετά από κάθε αγώνα στις ειδήσεις και τα κοινωνικά δίκτυα.
Μπορούν όμως τα αθλητικά ινδάλματα, άθελά τους, να κανονικοποιούν τον τζόγο και να ωθούν περισσότερους νέους σε αυτόν;