Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
7'
Κείμενο:
Φανέλες ποδοσφαίρου
[Από αριστερά πάνω με τη φορά του ρολογιού: Ραφαήλ Γεωργιάδης/Eurokinissi, Lato Klodian/Eurokinissi, Ραφαήλ Γεωργιάδης/Eurokinissi, Μάρκος Χουζούρης/Eurokinissi]

Αθλητικά ινδάλματα και τοξικές χορηγίες

Μπορούν οι αθλητές άθελά τους να κανονικοποιούν τον τζόγο, φορώντας στις φανέλες τους τα λογότυπα στοιχηματικών εταιρειών;
[Από αριστερά πάνω με τη φορά του ρολογιού: Ραφαήλ Γεωργιάδης/Eurokinissi, Lato Klodian/Eurokinissi, Ραφαήλ Γεωργιάδης/Eurokinissi, Μάρκος Χουζούρης/Eurokinissi]

Σταθείτε μια στιγμή και σκεφτείτε πότε ήταν η τελευταία φορά που είδατε μια διαφήμιση στοιχηματικής εταιρείας.

Εμφανίστηκε στην οθόνη σας την ώρα που διαβάζατε τα νέα της ημέρας; Είχατε ανοιχτή την τηλεόραση και μεταδιδόταν κάποιος αγώνας; Ή μήπως στη βόλτα σας είδατε φιλάθλους να πηγαίνουν στο γήπεδο, φορώντας τη φανέλα της ομάδας τους;

Οι διαφημίσεις των στοιχηματικών βρίσκονται παντού και δεν είναι βέβαια αποκλειστικά ελληνικό φαινόμενο. Πέρυσι, για παράδειγμα, οι ομάδες της Premier League στην Αγγλία συμφώνησαν να αποσύρουν τις χορηγίες εταιρειών στοιχηματισμού από τις φανέλες τους, προκειμένου να μειωθούν οι διαφημίσεις του τζόγου στην χώρα τους.

Image
Ο χορηγός της Aston Villa, η BK8, είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα τυχερών παιχνιδιών και ψυχαγωγίας που προσφέρει παιχνίδια καζίνο, αθλητικά στοιχήματα, κουλοχέρηδες και άλλα διαδραστικές εμπειρίες τυχερών παιχνιδιών.
Ένα από πολλά παραδείγματα: ο χορηγός της Aston Villa, η BK8, είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα τυχερών παιχνιδιών και ψυχαγωγίας που προσφέρει παιχνίδια καζίνο, αθλητικά στοιχήματα, κουλοχέρηδες και άλλα διαδραστικές εμπειρίες τυχερών παιχνιδιών.

Την ίδια στιγμή στην Ελλάδα, οι βασικοί χορηγοί που φιγουράρουν στις φανέλες των μεγαλύτερων ποδοσφαιρικών –και όχι μόνο– ομάδων είναι στοιχηματικές εταιρείες. Οι ίδιες έχουν θέση και στις φανέλες που αγοράζουν οι φίλαθλοι από τα καταστήματα των ομάδων και ταυτόχρονα φαίνονται με μεγάλη ευκρίνεια στις φωτογραφίες και τα βίντεο που κυκλοφορούν μετά από κάθε αγώνα στις ειδήσεις και τα κοινωνικά δίκτυα.

Μπορούν όμως τα αθλητικά ινδάλματα, άθελά τους, να κανονικοποιούν τον τζόγο και να ωθούν περισσότερους νέους σε αυτόν;

«Ο τζόγος είναι πρέζα

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη

Ταυτότητα insidestory.gr 
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος ονόματος τομέα: The Whole Story A.E.
ΑΦΜ: 800713524 ΚΕΦΟΔΕ Αττικής, ΓΕΜΗ: 137938201000
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Δημήτρης Ξενάκης
Διαχειριστής ιστοσελίδας-Εκδότης-Διευθυντής: Δημήτρης Ξενάκης
Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Λομβαρδέα
Έδρα: Στησιχόρου 1, 10674 Αθήνα
Επικοινωνία: [email protected], +30 2107295605