Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
5'
Κατηγορία:
Κείμενο:
cover-yt.jpg

Τα νήπια του YouTube

Τα μωρά των social media γίνονται το βασικό επάγγελμα των γονιών τους.

Στις αρχές του έτους, το πιο πετυχημένο κανάλι με βίντεο στο YouTube δεν ήταν του Τζάστιν Μπίμπερ. Ούτε του Late late night, ή της Κιμ Καρντάσιαν. Για εβδομάδες ολόκληρες βασιλιάς της λίστας ήταν ο 5χρονος Ράιαν και το κανάλι του, Ryan ToysReview. Στα βίντεo του, ο Ράιαν δεν περπατά στο ταβάνι, ούτε απαγγέλλει Σαίξπηρ στο πρωτότυπο. Κάνει ό,τι κάνουν όλα τα παιδιά της ηλικίας του: δοκιμάζει καινούρια παιχνίδια ή πηγαίνει σε κάποιο εστιατόριο με τους γονείς του, και το κάνει μπροστά σε εκατομμύρια θεατές. Για την ακρίβεια, εννέα εκατομμύρια εγγεγραμμένους θεατές, που έχουν τιμήσει το κανάλι του μικρού Ράιαν με περισσότερα από 15 δισεκατομμύρια προβολές. Ναι. Δισεκατομμύρια.

Τα παιδιά στο YouTube δεν είναι καινούρια υπόθεση. Όπως τα βίντεο με χαριτωμένα σκυλιά και γατιά, τα βίντεο με αξιολάτρευτα πιτσιρίκια έχουν το μεγάλο τους κοινό, λειτουργώντας μάλλον ως ψηφιακά ηρεμιστικά. Ποιος δεν προτιμά να χαλαρώνει χαζεύοντας κάτι τέτοιο στην οθόνη του, αντί να διαβάζει αγχωτικές ειδήσεις ή να κάνει κάτι πιο εποικοδομητικό ίσως με το χρόνο του, όπως π.χ. να δουλεύει; Αντίθετα με την περίπτωση του Ράιαν που ψυχαγωγεί συνομηλίκους του τα βίντεο με τα παιδιά που γίνονται viral, τα βλέπουν

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη