Τόνοι ναρκωτικών στο βυθό της θάλασσας

Το Λιμενικό βρίσκεται συχνά αντιμέτωπο με περιπτώσεις πλοίων που, όταν επιχειρείται έλεγχος, ξαφνικά βουλιάζουν. Η τελευταία περίπτωση του Malpas, οι αμφιβολίες των συνηγόρων και οι δυσκολίες παρόμοιων επιχειρήσεων στη θάλασσα.
Χρόνος ανάγνωσης: 
10
'
Σάκοι με χασίς που κατασχέθηκαν από το πλοίο «Andreas» νότια της Κρήτης, τον Δεκέμβριο του 2017. [hcg.gr]

Ξημερώματα της 17ης Νοεμβρίου 2018. Το πλοίο ανοικτής θάλασσας «060» του Λιμενικού, που περιπολεί νότια της Κρήτης, εντοπίζει ύποπτο σκάφος με πορεία νοτιοδυτική, ταχύτητα 9 κόμβων και το Σύστημα Αυτόματης Αναγνώρισης (AIS) απενεργοποιημένο. Είναι μήκους 35-40 μέτρων, με γκρι έξαλα και λευκή υπερκατασκευή. Δεν έχει σημαία εθνικότητας και στην πρύμνη του είναι γραμμένο το όνομα «Malpas».

Κάποια εικοσιτετράωρα νωρίτερα, τα στελέχη του τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών, στον 4ο όροφο του Αρχηγείου του Λιμενικού, είχαν ενημερωθεί ότι ένα πλοίο φορτωμένο με πάνω από 20 τόνους κατεργασμένης κάνναβης («σοκολάτα») θα απέπλεε από τις ακτές της Συρίας ή του Λιβάνου. Η πληροφορία προερχόταν από το Συντονιστικό Κέντρο Δίωξης Ναρκωτικών στη Μεσόγειο CeCLAD-M (Centre de Coordination de la Lutte Anti-drogue en Méditerranée) που έχει την έδρα του σε ναυτική βάση, στην Τουλόν της Γαλλίας.

Το «Malpas» εντοπίστηκε νότια του Λασιθίου και θεωρήθηκε από την πρώτη στιγμή ύποπτο. Αποφασίστηκε να ελεγχθεί, ενώ στην περιοχή έπνεαν άνεμοι με ένταση 7 μποφόρ. Έξι κομάντος της Μονάδας Υποβρυχίων Αποστολών (Μ.Υ.Α.) επιβιβάστηκαν σε φουσκωτό με εντολή να κάνουν ρεσάλτο και να ελέγξουν το ύποπτο πλοίο. Όμως η εξέλιξη της επιχείρησης δεν ήταν η αναμενόμενη. Το φουσκωτό παρουσίασε βλάβη στο τιμόνι και τα «βατράχια» ματαίωσαν την επιχείρηση. Σαν να μην έφτανε αυτό, ο κυβερνήτης του πλοίου ανοικτής θάλασσας «070», που στο μεταξύ είχε φτάσει στο σημείο, αποφάσισε να μην ρίξει στο νερό δεύτερο φουσκωτό, κρίνοντας πως οι καιρικές συνθήκες είχαν επιδεινωθεί.

Οι αξιωματικοί της Δίωξης Ναρκωτικών παρακολουθούσαν τα γεγονότα από τον θάλαμο επιχειρήσεων στον Πειραιά. Πέντε ναυτικά μίλια νότια του Κουφονησίου και ενώ μέχρι εκείνη τη στιγμή το ύποπτο πλοίο δεν είχε αντιμετωπίσει πρόβλημα πλευστότητας, άρχισε ξαφνικά να παίρνει κλίση και μερικά λεπτά αργότερα βυθίστηκε σε βάθος 780 μέτρων. Οι πέντε Σύροι ναυτικοί που επέβαιναν σε αυτό διασώθηκαν και μεταφέρθηκαν στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου. Στη διάρκεια της ανάκρισης απέδωσαν το ναυάγιο σε εισροή υδάτων εξαιτίας μηχανικής βλάβης και της κακοκαιρίας.

Αυτή ήταν η πιο πρόσφατη από μια σειρά παρόμοιων επιχειρήσεων που έχει πραγματοποιήσει η Δίωξη Ναρκωτικών του Λιμενικού, σε συνεργασία με ξένες –κυρίως γαλλικές– υπηρεσίες πληροφοριών, νότια της Κρήτης, για την κατάσχεση μεγάλων φορτίων ναρκωτικών. Το inside story κατέγραψε μία προς μία τις«ναυμαχίες» για το χασίς και τις παρουσιάζει με κάθε λεπτομέρεια.

Τόνοι ναρκωτικών στον πάτο της θάλασσας, σύμφωνα με το Λιμενικό

Όπως και στις προηγούμενες υποθέσεις, το «Malpas» απέπλευσε από τις ακτές της Συρίας ή του Λιβάνου με προορισμό τη Λιβύη ή απευθείας κάποιο ευρωπαϊκό λιμάνι. Το πλήρωμά του ήταν Σύροι σουνίτες, που είχαν ναυτολογηθεί στη Λαττάκεια και, όπως είπαν στους άνδρες του Λιμενικού, είχαν συμφωνήσει να εισπράξουν από 500 έως 1.000 δολάρια ο καθένας για να μεταφέρουν το σκάφος στη Μάλτα, για να πουληθεί.

«Ξεκινήσαμε χωρίς φορτίο με τους άλλους τέσσερις Σύρους. Η δουλειά μου ήταν να βοηθάω τον καπετάνιο και τον μηχανικό. Έβαφα και μαγείρευα. Μου είπαν πως όταν θα τελείωνε η δουλειά θα παίρναμε 500 έως 1.000 δολάρια» κατέθεσε ο ένας από τους συλληφθέντες ναυτικούς, 21 ετών. «Είμαι ναυτικός, έχω δουλέψει 12 με 13 χρόνια σε μεγάλα πλοία ως μηχανικός και ηλεκτροσυγκολλητής. Πριν από περίπου δύο εβδομάδες μίλησα με τον Αμπού Ναντίμ, αντιπρόσωπο του πλοίου και μου είπε ότι έχουμε ένα ταξίδι από τη Λαττάκεια μέχρι τη Μάλτα, να παραδώσουμε το πλοίο για πώληση. Συμφώνησα και μου έδωσε προκαταβολή 400 δολάρια» κατέθεσε ο 50χρονος μηχανικός του πλοίου.

Έως το 2016, το «Malpas» ταξίδευε υπό ρωσική σημαία και πραγματοποιούσε τουριστικά δρομολόγια στη Ρωσία. Στη συνέχεια ωστόσο, και μέχρι τη βύθισή του, τα ίχνη του χάθηκαν. Στους διεθνείς ναυτιλιακούς καταλόγους εμφανίζεται να ταξιδεύει χωρίς σημαία εθνικότητας, ενώ ως πλοιοκτήτης εμφανίζεται μια εταιρεία «σφραγίδα» με έδρα την Κύπρο και επωνυμία «Sea Belle Shipping Co SA». Τα ονόματα που δήλωσαν στους άνδρες του Λιμενικού οι διασωθέντες Σύροι ναυαγοί καθώς και τα δακτυλικά τους αποτυπώματα ελέγχθηκαν από την Αντιτρομοκρατική στις βάσεις υπόπτων για τζιχάντ, δίχως ευρήματα.

Στο Λιμεναρχείο Ηρακλείου, όπου εξετάστηκαν, επανέλαβαν ότι το «Malpas» ήταν κενό φορτίου, ότι προορισμός τους ήταν η Μάλτα και απέδωσαν το ναυάγιο στην εισροή υδάτων εξαιτίας μηχανικής βλάβης. «Η εισροή του νερού γινόταν από το μηχανοστάσιο. Στην αρχή ήταν μικρή και κάθε δύο-τρεις ώρες με αντλία αδειάζαμε τα νερά. Όταν το Λιμενικό μας έδωσε εντολή να ανέβουμε στη γέφυρα, υπήρχε μεγάλη εισροή υδάτων στο μηχανοστάσιο» κατέθεσε στο Λιμεναρχείο Ηρακλείου ο ένας από τους Σύρους ναυτικούς. Eνώπιον του ανακριτή Πειραιά που ανέλαβε την περαιτέρω έρευνα για την υπόθεση, προχώρησαν ένα βήμα παρακάτω κατηγορώντας ως υπεύθυνο για το ναυάγιο το Λιμενικό: «για τη βύθιση ευθύνεται το Λιμενικό γιατί μας είπε να ανέβουμε στη γέφυρα και δεν μας άφησε να βγάλουμε τα νερά».

Οι επικεφαλής της έρευνας είναι πάντως βέβαιοι ότι το πλοίο ήταν φορτωμένο με ναρκωτικά και ότι τη βύθισή του προκάλεσαν τα ίδια τα μέλη του πληρώματος, όταν συνειδητοποίησαν ότι δεν μπορούσαν να ξεφύγουν από τον κλοιό των περιπολικών σκαφών του Λιμενικού. Επικαλούνται μάλιστα τη μαρτυρία ενός αυτήκοου μάρτυρα, ο οποίος φέρεται να τους ενημέρωσε πως το διάστημα που οι συλληφθέντες ναυτικοί περίμεναν έξω από το γραφείο του ανακριτή, συζητούσαν μεταξύ τους ότι το ναυάγιο είναι σε μεγάλο βάθος και πως δεν υπάρχει τίποτα που να τους συνδέει με το παράνομο φορτίο του.

Οι 20 τόνοι κατεργασμένης κάνναβης που εκτιμάται ότι υπήρχαν στα αμπάρια του «Malpas» δεν εντοπίστηκαν και σε βάρος των πέντε ναυαγών ασκήθηκε δίωξη σε βαθμό κακουργήματος για πρόκληση ναυαγίου. Τρεις προφυλακίστηκαν στον Κορυδαλλό, ένας στις φυλακές Αυλώνα ενώ ο πέμπτος, ένας 17χρονος Σύρος, αφέθηκε ελεύθερος επειδή είναι ανήλικος. Γίνονται κάποιες συζητήσεις για το ενδεχόμενο ανέλκυσης του ναυαγίου, ωστόσο οι πιθανότητες μιας τέτοιας επιχείρησης είναι, λόγω κόστους, μηδαμινές.

«Έχουν καταγραφεί περιστατικά, όπου πληρώματα πλοίων προκειμένου να αποφύγουν τη σύλληψη και την κατάσχεση των ναρκωτικών ρίχνουν τα φορτία στη θάλασσα ή προκαλούν τη βύθιση σκαφών λίγο πριν την την επέμβαση των διωκτικών αρχών» λέει σε επίσημη κατάθεσή του για τη συγκεκριμένη υπόθεση κελευστής από το τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών του Αρχηγείου.

Οι συνήγοροι υπεράσπισης των Σύρων ναυτικών του «Malpas», Ιωάννης Γλύκας και Αθηνά Χαρβαλάκου Γλύκα, δήλωσαν: «Εικασίες των αρχών περί δήθεν ύπαρξης ναρκωτικών βάσει αμφιλεγόμενων “πληροφοριών” επιβαρύνουν αναιτιολόγητα την υπόθεση και δημιουργούν ένα πέπλο φανταστικών κατηγοριών χωρίς καμία βάση στο προανακριτικό και ανακριτικό υλικό! Είμαστε πεπεισμένοι ότι η μοναδική κατηγορία της πρόκλησης ναυαγίου θα μείνει αναπόδεικτη στο δικαστήριο και οι κατηγορούμενοι θα αθωωθούν!!».

Η περίπτωση του «Murat Terzi»

Από τον Μάιο του 2016 μέχρι σήμερα, το Λιμενικό έχει συμμετάσχει σε τρεις παρόμοιες επιχειρήσεις στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο. Η πρώτη από αυτές αφορούσε τον έλεγχο του αλιευτικού «Murat Terzi» 110 ναυτικά μίλια νότια της Κρήτης, τα ξημερώματα της 28ης Μαΐου 2016. Όπως συνέβη στην περίπτωση του «Malpas», και αυτός απέτυχε.

Ήταν η Διεύθυνση Πληροφοριών και Ερευνών των γαλλικών τελωνείων που είχε τότε διαβιβάσει στον Πειραιά πληροφορία, σύμφωνα με την οποία το υπό σημαία Τουρκίας αλιευτικό είχε αποπλεύσει από τις ακτές του Λιβάνου μεταφέροντας πιθανόν στη Λιβύη 6 έως 8 τόνους καθαρής ηρωίνης. Την εποπτεία της επιχείρησης είχε το τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών, η υλοποίησή της όμως είχε ανατεθεί στο πλήρωμα της φρεγάτας «Έλλη», που μετείχε στην άσκηση Phoenix Express και παρέπλεε στην περιοχή, καθώς και σε μια ομάδα της Μ.Υ.Α. (Μονάδα Υποβρύχιων Αποστολών), που είχε επιβιβαστεί για τον σκοπό αυτό στο πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού. Τις ημέρες εκείνες άλλωστε, όλα τα σκάφη του Λιμενικού βρίσκονταν στο Βόρειο Αιγαίο για την επίσκεψη του Ρώσου προέδρου Βλαντιμίρ Πούτιν στο Άγιον Όρος.

Οι οδηγίες των ανδρών του Λιμενικού προς τον κυβερνήτη του «Έλλη» ήταν η φρεγάτα να παραμείνει σε απόσταση 10 ναυτικών μιλίων από το αλιευτικό, ώστε να μην γίνει αντιληπτή από το πλήρωμα του «ναρκόπλοιου». Ο κυβερνήτης του πολεμικού πλοίου ωστόσο, επέλεξε να προσεγγίσει το «Murat Terzi» σε απόσταση ενός ναυτικού μιλίου και να προχωρήσει σε διαδικασία αναγνώρισης, καλώντας στον ασύρματο τον χειριστή του ύποπτου σκάφους. Οι επιβάτες του αλιευτικού διέκριναν τη φρεγάτα και άρχισαν να πετάνε στη θάλασσα δέματα με άγνωστο περιεχόμενο – πιθανόν ηρωίνη. Την ίδια στιγμή, ο καπετάνιος μέσω ασυρμάτου απάντησε ότι το αλιευτικό είχε σημαία Τουρκίας και ισχυρίστηκε ότι το πλήρωμα πετούσε στη θάλασσα ποσότητες ψαριών που είχαν αλλοιωθεί εξαιτίας προβλήματος που είχε παρουσιαστεί στα ψυγεία του σκάφους.

Η Μ.Υ.Α. είχε δηλώσει έτοιμη να επιχειρήσει, ωστόσο ο κυβερνήτης του «Έλλη» δεν έδωσε ποτέ το σύνθημα για το ρεσάλτο. Σύμφωνα με μια εκδοχή, έκρινε ότι οι καιρικές συνθήκες δεν το επέτρεπαν, ενώ άλλες πηγές ανέφεραν ότι υπήρξε φόβος «θερμού επεισοδίου» με το υπό σημαία Τουρκίας αλιευτικό.

Οι αξιωματικοί της Δίωξης Ναρκωτικών που παρακολουθούσαν την εξέλιξη της επιχείρησης ζήτησαν από τον κυβερνήτη της φρεγάτας να περισυλλέξει ένα από τα δέματα που οι ναυτικοί του «Murat Terzi» πετούσαν στη θάλασσα και ταυτόχρονα από τα στελέχη της Μ.Υ.Α. να καταγράψουν σε βίντεο τις κινήσεις των ναυτικών του αλιευτικού. Επρόκειτο για επανάληψη ενός τεχνάσματος που οι ίδιοι είχαν χρησιμοποιήσει στις αρχές της δεκαετίας του 2000 στο πλαίσιο επιχείρησης –μαζί με την Αστυνομία, το ΣΔΟΕ και την αμερικανική DEA– για την κατάσχεση τεσσάρων τόνων κοκαΐνης, στο ελληνικών συμφερόντων πλοίο «Winner». Το φορτηγό πλοίο είχε αποπλεύσει από την Κούβα με προορισμό τις ακτές της Γαλικίας, στην Ισπανία. Η εντολή για ακινητοποίησή του είχε δοθεί ανοικτά των Καναρίων Νήσων και η αποστολή είχε ανατεθεί σε φρεγάτα του γαλλικού πολεμικού ναυτικού. Οι κινήσεις του πολεμικού πλοίου είχαν γίνει άμεσα αντιληπτές από τους ναυτικούς του «Winner», οι οποίοι πέταξαν τα δέματα με την κοκαΐνη στον Ατλαντικό. Από τους τέσσερις τόνους περισυνελέγησαν μόλις 30 κιλά, όμως χάρη στο βίντεο που τραβούσε το πλήρωμα της φρεγάτας και αποτύπωνε με ακρίβεια τις κινήσεις των ναρκεμπόρων να φουντάρουν τα ναρκωτικά στον ωκεανό, η έρευνα διασώθηκε. Στην περίπτωση του «Murat Terzi», οι κινήσεις των ναυτικών καταγράφηκαν σε βίντεο, το πλήρωμα του «Έλλη» ωστόσο δεν κατάφερε να «πάρει δείγμα» από τα δέματα που κατέληξαν στη θάλασσα και οι Τούρκοι ναυτικοί μετά τη σύντομη ανάκρισή τους αφέθηκαν ελεύθεροι.

Έλληνες και Γάλλοι αξιωματούχοι θεωρούν ότι πίσω από τις μεταφορές των ναρκωτικών με τα πλοία-«φαντάσματα» βρίσκεται το ίδιο κύκλωμα, με έδρα τον Λίβανο ή τη Συρία και διασυνδέσεις σε Κύπρο, πιθανόν και τη Μάλτα. Μέχρι πριν από μερικά χρόνια έστελναν τα φορτία του χασίς και της ηρωίνης ανοικτά των ακτών της Αιγύπτου. Υποχρεώθηκαν ωστόσο να αλλάξουν τη ρότα, όταν οι αρχές της Αιγύπτου ξεκίνησαν όχι να ελέγχουν, αλλά να βυθίζουν απευθείας τα ύποπτα «ναρκόπλοια». Έκτοτε, τα δρομολόγια διέρχονται πάνω από τα θαλάσσια «οικόπεδα» της Κύπρου, όπου περιπολούν πολεμικά πλοία και νότια των ακτών της Κρήτης.

6,1 τόνοι χασίς από Λάρνακα για Μάλτα

Ύποπτες πλόες ανάμεσα στη Λαττάκεια και τη Λεμεσό είχε πραγματοποιήσει και το κυπριακών συμφερόντων ρυμουλκό «Andreas», πριν ακινητοποιηθεί από το Λιμενικό νότια της Κρήτης, τον Δεκέμβριο του 2017, μεταφέροντας κρυμμένους στα αμπάρια του 6,1 τόνους χασίς.

Το υπό σημαία Τανζανίας πλοιάριο είχε αποπλεύσει στις αρχές Δεκεμβρίου από τη Λάρνακα με προορισμό τη Μάλτα, όπου υποτίθεται θα πήγαινε για επισκευή. Δώδεκα ναυτικά μίλια νότια της Κύπρου ωστόσο, άλλαξε ρότα και κατευθύνθηκε ανοικτά των ακτών της Λαττάκειας, προκειμένου –όπως ισχυρίστηκαν αργότερα τα μέλη του πληρώματος– να ρυμουλκήσουν το πολυτελές σκάφος «Zekzak», που αντιμετώπιζε μηχανική βλάβη. «Το δρομολόγιό μας περιελάμβανε τη ρυμούλκηση ενός σκάφους για περίπου πέντε ώρες. Το παραδώσαμε σε άλλο ρυμουλκό και κατευθυνθήκαμε προς Μάλτα. Έπρεπε να φτάσουμε στις 30 Δεκεμβρίου για να επισκευάσουμε το πλοίο» κατέθεσε μετά τη σύλληψή του ο ένας από τους 6 ναυτικούς. Όλοι τους ήταν Σύροι υπήκοοι και είχαν ναυτολογηθεί από ναυλομεσίτη στην πόλη Τζάμπλα. Ο τελευταίος μίσθωσε το ταξί που μετέφερε αυθημερόν τον κυβερνήτη και τους πέντε ναύτες στη Βηρυτό. Από εκεί επιβιβάστηκαν σε αεροπλάνο με προορισμό τη Λάρνακα.

«Στη Συρία ήμουν φοιτητής. Απευθύνθηκα στον Αχμάντ, στον οποίο έδωσα 200 δολάρια, για να μου βρει τη δουλειά», είπε στην απολογία του στην ανακρίτρια Πειραιά ο ένας από τους συλληφθέντες. «Αναχωρήσαμε με ταξί μαζί με άλλα μέλη του πληρώματος από τη Λαττάκεια και φτάσαμε αυθημερόν στον Λίβανο. Με το αεροπλάνο ταξιδέψαμε στη Λάρνακα, όπου μας περίμεναν δύο ταξί», κατέθεσε ο 30χρονος Μοχάμαντ, που παρότι δεν διέθετε δίπλωμα, ανέλαβε να εκτελέσει χρέη πλοιάρχου του «Αndreas».

Από στοιχεία της έρευνας που βρίσκονται σε γνώση του inside story προκύπτει ότι μέχρι τα μέσα του 2017 το ρυμουλκό ονομαζόταν «Αndreas L», είχε σημαία Μολδαβίας και ανήκε σε εταιρεία με έδρα τη Λεμεσό. Λίγο καιρό πριν τον απόπλου του ωστόσο, μεταβιβάστηκε σε Σύρους, οι οποίοι τροποποίησαν το όνομά του σε «Andreas» και του άλλαξαν σημαία.

Ανακρινόμενοι, οι Σύροι ναυτικοί απέδωσαν οργανωτικό ρόλο σε δύο άτομα, τα οποία και κατονόμασαν. Ο ένας ονομάζεται Νάσερ, ζει στην Κύπρο και φέρεται να ανέλαβε να προετοιμάσει το ταξίδι του «ναρκοπλοίου» από την Κύπρο στη Μάλτα, όπου πιθανολογείται ότι θα γινόταν η εκφόρτωση των ναρκωτικών. «Ήταν υπεύθυνος για το πλοίο, έφτιαξε τα ραντάρ και έδωσε εντολές για το δρομολόγιο που θα ακολουθούσαμε για να μην φύγουμε εκτός πορείας», κατέθεσε ο ένας από τους ναυτικούς.

Περισσότερο κομβικός ήταν ο ρόλος του ελληνικής καταγωγής Κώστα (τα στοιχεία του αναφέρονται στα δικαστικά έγγραφα). Πρόκειται για τον ιδιοκτήτη εταιρείας με ρυμουλκά στη Λεμεσό, στον στόλο της οποίας ανήκε μέχρι τη μεταβίβασή του σε Σύρους το «Andreas». Aπό τις απολογίες των μελών του πληρώματος προκύπτει ότι συνάντησε στο λόμπι κεντρικού ξενοδοχείου της Λάρνακας τα έξι μέλη του πληρώματος πριν επιβιβαστούν στο ρυμουλκό, «τακτοποίησε» εκκρεμότητες με τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα, ενώ ήταν αυτός που τους έδωσε εντολή να ρυμουλκήσουν προς τη Συρία το πολυτελές σκάφος «Zekzak», πριν βάλουν πλώρη για τη Μάλτα.

Σε βάρος του εκδόθηκε ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης και τελικά ο Ελληνοκύπριος επιχειρηματίας συνελήφθη πριν από μερικές εβδομάδες, ενώ επιχειρούσε να διαφύγει αεροπορικώς από την Κύπρο. Αναμένεται η έκδοση και προφυλάκισή του στην Ελλάδα, όπως εξάλλου κρατούμενα στον Κορυδαλλό παραμένουν και τα μέλη του πληρώματος του «Andreas».

Ναρκεμπόριο για τη χρηματοδότηση της τρομοκρατίας;

Τρεις μήνες αργότερα το Λιμενικό με τη συνδρομή των Γαλλικών Τελωνείων εντόπισε το μικρό αλιευτικό «Celine Star» να μεταφέρει στα αμπάρια του 1,2 τόνους χασίς. Τα χαρακτηριστικά της υπόθεσης είναι όμοια με των προηγούμενων: Σύροι ναυτικοί, απόπλους από τη Λαττάκεια, ρεσάλτο των μελών της Μονάδας Υποβρυχίων Αποστολών νότια της Κρήτης. Το πλήρωμα του «Celine Star» δήλωσε άγνοια για το φορτίο. Οι ναύτες ισχυρίστηκαν ότι προορισμός τους ήταν η Τύνιδα, όπου είχε συμφωνηθεί να πουληθεί το σκάφος.

Το 2016 το Λιμενικό είχε συμμετάσχει στην κοινή ευρωπαϊκή επιχείρηση Rose of the Wind, με απολογισμό την κατάσχεση πάνω από 100 τόνων χασίς. Είχε πραγματοποιηθεί κάτω από την ομπρέλα της Ευρωπαϊκής Αστυνομικής Υπηρεσίας (EUROPOL), που σε ανακοίνωσή της είχε μεταξύ άλλων επισημάνει ότι «από τις διαδρομές των χρημάτων και των ναρκωτικών, όπως επίσης και τις εθνικότητες των ναρκεμπόρων, προκύπτει ότι τουλάχιστον ένα μέρος των εσόδων από τη διακίνηση κατέληξε στη χρηματοδότηση τρομοκρατικών ομάδων και συνεργών τους».

Με τη νέα χιλιετία ξεκίνησε να δουλεύει στα περιοδικά της Καθημερινής και ένα χρόνο αργότερα βρέθηκε στο ελεύθερο ρεπορτάζ της εφημερίδας. Το 2007 μεταπήδησε στο αστυνομικό ρεπορτάζ, το οποίο συνεχίζει μέχρι σήμερα.

Διαβάστε ακόμα

Σχόλια

Εικόνα Anonymous
gplus

Σας πείσαμε; Εμείς σας θέλουμε μαζί μας!
Χωρίς τους υποστηρικτές μας
δεν μπορούμε να υπάρχουμε.