Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
5'
Κείμενο:
ceanefodiasmoskafsimo5405789.jpg
Βυτίο μεταφοράς καυσίμων. [Γιώργος Κονταρίνης/Eurokinissi]

Γιατί να μην νοθεύσουν τα καύσιμα;

Όσο αυξάνονται στην αγορά οι διαλύτες που χρησιμοποιούνται για τη νοθεία της βενζίνης, τόσο μειώνονται οι έλεγχοι.
Βυτίο μεταφοράς καυσίμων. [Γιώργος Κονταρίνης/Eurokinissi]

Σύμφωνα με στοιχεία του inside story, ενώ το 2019 (εκλογική χρονιά) ελέγχθηκαν 2.836 πρατήρια και εγκαταστάσεις στην Αττική από τα Κλιμάκια Ελέγχου Διακίνησης και Αποθήκευσης Καυσίμων του υπουργείου Ενέργειας (ΚΕΔΑΚ), το 2020 τα πρατήρια και οι εγκαταστάσεις που ελέγχθηκαν ήταν 965, το 2021 ήταν 964 και ως την 1η Μαΐου του 2022 ήταν 480. Αντίστοιχη εικόνα υπάρχει σε ολόκληρη τη χώρα. Διαχρονικά η κατάσταση είναι πολύ χειρότερη στους ελέγχους που αφορούν «άγνωστο προϊόν, ακατάλληλο ως καύσιμο». Σε αυτήν την κατηγορία είχαν γίνει τρεις έλεγχοι το 2019, ένας το 2020, κανένας το 2021 και ένας το πρώτο τετράμηνο του 2022. Συνολικά τα δείγματα που στάλθηκαν και κρίθηκαν ως ακατάλληλα στο Γενικό Χημείο του Κράτους (εφεξής ΓΧΚ) ήταν 14 το 2019, τέσσερα το 2020, τέσσερα το 2021 και έξι το πρώτο τετράμηνο του 2022. Το 2019 για παραβάσεις σχετικά με τα καύσιμα με βάση τα δείγματα που είχαν ληφθεί εισπράχθηκαν 237.000 ευρώ, το 2020 660.000, το 2021 1.362.850 ευρώ (μια σαφής πρόοδος έναντι του προηγούμενου χρόνου) και το πρώτο τετράμηνο του 2022 400.000 ευρώ. Με μια κουβέντα, αξίζει να κλέβεις τον καταναλωτή ρίχνοντας διαλύτη στο ντεπόζιτό του.

Η «προίκα»

Στον υπόκοσμο, το να βγαίνει κάποιος

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη