Πρώτοι με τη βούλα είναι οι Έλληνες στον αριθμό των γιατρών ανά κάτοικο, ενώ αντίθετα έχουμε πολύ λιγότερους νοσηλευτές από τον μέσο όρο της ΕΕ, και ελάχιστες νοσοκομειακές κλίνες. Οι κάτοικοι του Ιονίου και του Ν. Αιγαίου εργάζονται τις περισσότερες ώρες από όλους τους Ευρωπαίους –κι αυτό χωρίς να υπολογίζεται η μαύρη εργασία, στην οποία θα βγαίναμε σίγουρα πρώτοι. Η εργατικότητα των Ελλήνων όμως δεν φέρνει αποτέλεσμα, καθώς από τις 20 περιφέρειες με τη μεγαλύτερη ανεργία οι 10 είναι ελληνικές. Πρωτιά έχουμε και στους μακροχρόνια ανέργους, στον ρυθμό αύξησης της ανεργίας (που μόνο τελευταία υποχωρεί) και στην αυτοαπασχόληση, στην οποία μας έστρεψε η κρίση. Και μπορεί να μην έχουμε αφεντικό πάνω από το κεφάλι μας, αλλά παραμένουμε οι πιο δυσαρεστημένοι της Ευρώπης από το εργασιακό μας στάτους. Όσο για τους μετανάστες, όσοι μπαίνουν στη χώρα άλλοι τόσοι βγαίνουν, αν και τα σχετικά