Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
7'
Κείμενο:
ceelbo4411431.jpg
Το εργοστάσιο της ΕΛΒΟ στη Θεσσαλονίκη, 22/03/2018. [Motion Team]

Πού ποντάρουν οι Ισραηλινοί με την ΕΛΒΟ

Τι πραγματικά περιλαμβάνει το business plan της κοινοπραξίας των Ισραηλινών για το restart της Ελληνικής Βιομηχανίας Οχημάτων και σε ποια έργα και προγράμματα ποντάρουν οι τελευταίοι για να φέρουν έσοδα άνω των 4 δισ. ευρώ στη νέα ΕΛΒΟ;
Το εργοστάσιο της ΕΛΒΟ στη Θεσσαλονίκη, 22/03/2018. [Motion Team]

Την περασμένη Τρίτη, οι Ισραηλινοί της PLASANSK Group και ο Έλληνας επιχειρηματίας Αριστείδης-Ανάργυρος Γλύνης, δηλαδή η κοινοπραξία που τον περασμένο Ιούλιο κατέθεσε τη μοναδική δεσμευτική προσφορά για την απόκτηση της προβληματικής ΕΛΒΟ (Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων) και αναδείχθηκε προτιμητέος επενδυτής τον περασμένο Σεπτέμβριο, κατέβαλαν την πρώτη δόση του συμφωνηθέντος τιμήματος –το συνολικό τίμημα είναι 3 εκατ. ευρώ– και υπέγραψαν τη σχετική σύμβαση. Δηλαδή εκπλήρωσαν το τελευταίο προαπαιτούμενο προκειμένου οι εγκαταστάσεις της Ελληνικής Βιομηχανίας Οχημάτων να περάσουν στον έλεγχό τους και στην νέα εταιρεία «ΕΛΒΟ 2020», στην οποία συμμετέχουν η PLASAN SASA Ltd με ποσοστό 47,6%, η NASKA Industries–SK Group Ltd με αντίστοιχο ποσοστό και με 4,8% ο Αριστείδης-Ανάργυρος Γλύνης. Κάτι που αναμένεται να γίνει τον Φεβρουάριο, δηλαδή κοντά έναν χρόνο από τη διενέργεια του τελευταίου διαγωνισμού πώλησής της υπό ειδική εκκαθάριση εταιρείας.

Image
elvoilitveh.jpg
[elvo.gr]

Οι ατελείωτοι «αρραβώνες» της ΕΛΒΟ

Δεν είναι η πρώτη φορά που η ΕΛΒΟ αλλάζει χέρια. Η βιομηχανία από τη Σίνδο Θεσσαλονίκης ιδρύθηκε το 1972 ως Στάγιερ Ελλάς ΑΒΕ, με σκοπό την παραγωγή φορτηγών, τρακτέρ και κινητήρων. Το 1986 πέρασε στον έλεγχο

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη