Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
13'
Κατηγορία:
Κείμενο:
cegeneric1.jpg

Συνδρομητικές πλατφόρμες: Η μεγάλη μάχη επί της οθόνης

Περίπου 1,5 εκατ. νοικοκυριά στην Ελλάδα πληρώνουν συνδρομή για να δουν τηλεόραση, κι ο αριθμός τους θα συνεχίσει να αυξάνεται. Η αγορά όμως αλλάζει, καθώς οι εγχώριοι «παίκτες» προσπαθούν να ανταγωνιστούν τη δυναμική του Netflix αλλά και των υπόλοιπων διεθνών ανταγωνιστών του (Apple TV, Disney+, YouTube).

Το τοπίο της οικιακής ψυχαγωγίας μεταμορφώθηκε παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια λόγω του φαινομένου Netflix, που σε μεγάλο βαθμό άλλαξε όχι μόνο τον τρόπο που βλέπουμε τηλεόραση, αλλά και τον τρόπο που παράγονται και διανέμονται τα τηλεοπτικά προγράμματα. Σκεφτείτε μόνο πόσες φορές ακούσατε στις παρέες σας κάποιον να ρωτάει αν είδατε τίποτα καλό στο Netflix. Όχι γενικά στην τηλεόραση (πόσο μάλλον στο σινεμά), αλλά στο Netflix. Η λογική του βλέπω (σχεδόν) ό,τι θέλω και όποτε θέλω επικρατεί καθολικά. To streaming εκτοπίζει τη δορυφορική και καλωδιακή τηλεόραση και οι πλατφόρμες παροχής περιεχομένου πολλαπλασιάζονται και εμπλουτίζονται διαρκώς – ακόμη και στη χώρα μας, όπου η αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης έχει μείνει αρκετά πίσω σε σχέση με τις χώρες της ΕΕ. Το αξιοπερίεργο βέβαια είναι ότι η Pay TV αναπτύχθηκε ιδιαίτερα τα χρόνια της κρίσης (ειδικά από το 2010 έως το 2015), και όπως όλα δείχνουν θα συνεχίσει να αναπτύσσεται, με κινητήριο μοχλό τη διείσδυση των διεθνών πλατφορμών μέσω internet (Netflix, Disney+, Apple TV), αλλά και τη διαρκή ενδυνάμωση των εγχώριων παικτών.

Εκτιμάται ότι περίπου 1,3-1,7 εκατ. νοικοκυριά διαθέτουν τακτική πρόσβαση σε κάποια συνδρομητική πλατφόρμα. Η

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη