Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
10'
Κείμενο:
untitled-2.jpg

Η πολιτική στον αστερισμό του Instagram: Η εικόνα είναι το μήνυμα

Η Οκάσιο-Kορτέζ τραγουδά στην κουζίνα της. Ο Κυριάκος στέλνει καρδούλες στη Μαρέβα. Ο Τραμπ τρώει McDonald’s στο αεροπλάνο του. Όλο και περισσότεροι πολιτικοί στρέφονται προς το Instagram προκειμένου να προωθήσουν μία πιο άμεση εικόνα και να προσελκύσουν το νεανικό κοινό.

Στις μέρες μας, το να αναφερθούμε στην ταχύτατη εξάπλωση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί μάλλον κοινοτοπία – μια απλή ματιά στο Internet Live Stats αρκεί για να τη διαπιστώσεις. Πλατφόρμες όπως το Facebook και το Twitter, με οικονομική και συμβολική ισχύ, με αναντίρρητα πλεονεκτήματα αλλά και ποικίλα μειονεκτήματα, έχουν εξελιχθεί σε πεδίο της κοινής μας αναφοράς, τη δυναμική του οποίου έχει αντιληφθεί και η σφαίρα της πολιτικής. Από το 2008 άλλωστε, όταν ο Μπάρακ Ομπάμα πραγματοποίησε την πρώτη επιτυχημένη online προεκλογική καμπάνια στην ιστορία (γνωστή και ως «Facebook Election»), τα social media έχουν καταστεί βασικό εργαλείο του πολιτικοεπικοινωνιακού σχεδιασμού και διαδραματίζουν καίριο ρόλο στα πλαίσια προεκλογικών εκστρατειών.

Image
facebook-election.jpg

Πολιτικοί και κόμματα τα επιστρατεύουν προκειμένου να προωθήσουν αποτελεσματικότερα τις πολιτικές τους θέσεις/δράσεις και να προσελκύσουν μέλη του εκλογικού σώματος. Κι αν για τη χρήση του Facebook και του Twitter στην πολιτική έχουν ειπωθεί και γραφτεί πολλά, το Instagram είναι το μέσο που κερδίζει ραγδαία έδαφος στην πολιτική επικοινωνία.

Το ξεκίνημα της Insta-πολιτικής

H πλατφόρμα κατέστη μέσο πολιτικής επικοινωνίας για πρώτη φορά πριν

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη