Η κρίση και το ίντερνετ άλλαξαν προς το χειρότερο τα μίντια στην Ελλάδα, σε βαθμό που κανείς δεν θα μπορούσε να διανοηθεί πριν από μία δεκαετία. Ωστόσο σε σχέση με ένα και δύο χρόνια πριν, παρατηρείται μια μικρή βελτίωση, που αποδίδεται στο ότι βρεθήκαμε (και παραμένουμε) πλησίον του πάτου. Αυτό είναι ένα από τα βασικά συμπεράσματα που μπορούμε να εξαγάγουμε για την Ελλάδα από τη διεθνή έρευνα «Digital News Report 2019» του Ινστιτούτου Reuters του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, η οποία σκιαγραφεί τις τάσεις που κυριαρχούν στα μέσα μαζικής ενημέρωσης (ΜΜΕ) 38 χωρών.
Ένα πρώτο ενδιαφέρον στοιχείο που παρατηρείται στην έρευνα είναι ότι το ίντερνετ δεν έχει ακόμα εισχωρήσει στην ελληνική κοινωνία σε ποσοστά ανάλογα με αυτά που συναντώνται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Έτσι, την ώρα που το 70% του πληθυσμού στην Ελλάδα χρησιμοποιεί το ίντερνετ, το αντίστοιχο ποσοστό φτάνει το 97% στη Δανία, το 94,4% στο Βέλγιο, το 94% στη Φινλανδία, το 91% στην Κροατία, το 88% στην Τσεχία και την Αυστρία, με το ποσοστό της Βουλγαρίας να περιορίζεται κάτω από αυτό της Ελλάδας, στο 66%.
Εκτός από το παρόμοιο ποσοστό