Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
6'
Κείμενο:
anoigma-tasos.jpg
Ed Ruscha, Mocha Standard, 1969, Screenprint. [Staatliche Museen zu Berlin, Kupferstichkabinett / Jörg P. Anders © Ed Rischka]

Το λόμπι του ντίζελ MEΡΟΣ Β΄

Το Dieselgate δημιούργησε θέμα και στην Ελλάδα με το υπουργείο Μεταφορών να προσπαθεί να εγείρει αξιώσεις έναντι της Volkswagen. Τα προβλήματα όμως είναι ακόμα μεγαλύτερα, αφού κυκλοφορεί ανάμεσά μας ένας γερασμένος στόλος ντίζελ παλιάς τεχνολογίας, που μολύνει τον αέρα που αναπνέουμε. Ένοχη γι’ αυτό είναι η ανεξήγητη φορολογική πολιτική του κράτους.
Ed Ruscha, Mocha Standard, 1969, Screenprint. [Staatliche Museen zu Berlin, Kupferstichkabinett / Jörg P. Anders © Ed Rischka]

Από το ξέσπασμα του Dieselgate τον Σεπτέμβριο του 2015, όταν αποδείχτηκε ότι 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα ντίζελ του ομίλου VW έφεραν ένα λογισμικό που ξεγελούσε τα τεστ καυσαερίων (λογισμικό που σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας Handelsblatt αναπτύχθηκε το 1999 σε εργοστάσιο της Audi), η ελληνική κυβέρνηση επιχείρησε με επανειλημμένες ενέργειες να μαζέψει στοιχεία για να καταγγείλει την εταιρεία –χωρίς όμως να ξέρει ακριβώς πώς να το κάνει. Στόχος του κράτους είναι να πάρει αποζημίωση για την επιβάρυνση του περιβάλλοντος, καθώς στη χώρα κυκλοφορούν πολλά αυτοκίνητα με το παράνομο λογισμικό. Όμως η ευρωπαϊκή πραγματικότητα, η αδυναμία συγκέντρωσης στοιχείων και η ανύπαρκτη καταναλωτική συνείδηση των Ελλήνων στέκονται εμπόδια στην προσπάθεια αυτή. Αρκεί να σημειωθεί ότι μόνο ένας Έλληνας ιδιοκτήτης “πειραγμένου” VW απευθύνθηκε σε κρατική υπηρεσία για να δηλώσει το πρόβλημά του και να ζητήσει συμβουλή.

Ελλάδα εναντίον Volkswagen

Την πρωτοβουλία για τις κινήσεις εναντίον της VW στην Ελλάδα είχε το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Ήδη στις 30 Σεπτεμβρίου στάλθηκε στον επίσημο εισαγωγέα οχημάτων του ομίλου VW, Kosmocar, επιστολή με την οποία ζητήθηκε ενημέρωση

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη