Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
5'
Κείμενο:
celngtanker.jpg
Δεξαμενόπλοιο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG).

«Πυρετός» σε επενδύσεις υποδομών φυσικού αερίου

Μέχρι το 2030 στην Ελλάδα έχουν προγραμματιστεί επενδύσεις αξίας 4,2 δισ. ευρώ σε υποδομές φυσικού αερίου.
Δεξαμενόπλοιο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG).

Όποιο κι αν είναι το απώτερο μέλλον για το φυσικό αέριο, οι βραχυπρόθεσμες και μεσοπρόθεσμες προοπτικές του φαίνονται λαμπρές. Σε αυτό συντείνουν μια σειρά παραγόντων, όπως είναι οι σημαντικές ανακαλύψεις νέων κοιτασμάτων, τα νέα από τον χώρο της παραγωγής LNG (υγροποιημένο φυσικό αέριο), αλλά και η τοποθέτησή του στην ευρωπαϊκή ατζέντα ως ενδιάμεσου καυσίμου για τη μετάβαση σε ένα νέο ενεργειακό τοπίο βασισμένο στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ).

Δεν είναι διόλου τυχαίο ότι, έως το 2030, στην ελληνική αγορά φυσικού αερίου εκτιμάται ότι θα επενδυθούν τουλάχιστον 4,2 δισ. ευρώ. Σύμφωνα με στοιχεία του Εθνικού Σχεδίου για την Ενέργεια και το Κλίμα, το οποίο έχει αποσταλεί προς έγκριση στις Βρυξέλλες, τα δύο δισ. ευρώ αφορούν έργα δικτύων και αποθήκευσης και τα υπόλοιπα διασυνοριακούς αγωγούς.

Οι επενδύσεις στο φυσικό αέριο

Ήδη όλοι οι μεγάλοι εγχώριοι, αλλά και ξένοι παίκτες της ενεργειακής σκηνής, «ποντάρουν» σε επενδύσεις φυσικού αερίου στην Ελλάδα. Προσφάτως ένα ακόμη πρότζεκτ, του νέου πλωτού τερματικού σταθμού επαναεριοποίησης LNG (Floating Storage Regasification Unit - FSRU) της εταιρείας «Διώρυγα Gas», συμφερόντων Βαρδινογιάννη, πήρε το πράσινο φως από τη Ρυθμιστική Αρχή

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη