Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
6'
Κατηγορία:
Κείμενο:
untitled-2.jpg
[medialiteracycedc.wordpress.com]

Τα γυναικεία media και το παράξενο μήνυμά τους

Σε μια εποχή που οι διακρίσεις πάσης φύσεως επισύρουν κύματα αντίδρασης και ενίοτε ποινική δίωξη, τα γυναικεία Μέσα, ή καλύτερα τα Μέσα Για Γυναίκες παραμένουν μυστηριωδώς εκτός της εμβέλειας του ραντάρ της πολιτικής ορθότητας. Και το περιεχόμενό τους, κατά κανόνα, εκτός πλήρους πραγματικότητας.
[medialiteracycedc.wordpress.com]

Μόδα, συνταγές, σχέσεις, διακόσμηση, παιδιά, σόουμπιζ, δίαιτες, ψυχολογία του ποδαριού. Αυτά είναι τα βασικά συστατικά που συνθέτουν τη θεματολογία για ένα Γυναικείο Μέσο, με σειρά εμφάνισης ανάλογα με την εξειδίκευση, ή αλλιώς, το μάρκετινγκ του περιοδικού, σάιτ ή εκπομπής που ζητά τον χρόνο και την προσοχή του γυναικείου κοινού. Αν και η επιμονή στο ρετρό lifestyle, σαν αυτό που θέλει τις γυναίκες οικιακές βασίλισσες, είναι πάντα μια εστέτ ρομαντική επιλογή μέσα από τις εκατοντάδες των απαιτητικών καιρών μας, αυτή μάλλον δεν είναι μια περίπτωση αισθητικού προσανατολισμού αλλά περισσότερο ένας μονόδρομος. Ψυχαγωγικός ίσως, αλλά μονόδρομος.

Image
img_7178.jpg
[medialiteracycedc.wordpress.com]

Στα γυναικεία ενδιαφέροντα, έτσι όπως ορίζονται από την αγορά, απουσιάζουν θέματα που άπτονται της πραγματικότητας η οποία δεν αφορά αποκλειστικά το μέρος του κοινού που διαθέτει ωοθήκες. Πολιτική, οικονομία και τεχνολογία δεν έχουν θέση στον ροζ κόσμο των θηλυκών μέσων, παρά το γεγονός ότι οι γυναίκες, ως ψηφοφόροι και καταναλώτριες, είναι σε αριθμητικούς όρους, ένα πληθυσμιακό κομμάτι που διαμορφώνει όλα τα παραπάνω, τουλάχιστον στον Δυτικό κόσμο. Κι όταν, σπάνια, αυτή η “σοβαρή” θεματολογία εμφανίζεται στα γυναικεία Μέσα, τις περισσότερες

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη