Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
11'
Κατηγορία:
Tags:
Κείμενο:
arelina.jpg
Το Refugees, παραγωγής ΑRTE.

Newsgames: η δημοσιογραφία παίζει παιχνίδια

Τα δημοσιογραφικά παιχνίδια είναι ο νέος τρόπος να αφηγηθείς μια είδηση κάνοντας τον αναγνώστη-παίκτη να βιώσει την ιστορία. Μέσα από την πλοκή του παιχνιδιού απορροφάται και συναισθάνεται τα γεγονότα. Και αν αναρωτιέστε «αν όλα μπορούν να γίνουν παιχνίδι», η απάντηση είναι, ναι.
Το Refugees, παραγωγής ΑRTE.

Κοιτάς έναν χάρτη της Νέας Υόρκης όταν μια φιγούρα πέφτει στη γωνία της Nostrand και της Atlantic στο Μπρούκλιν. «Η Λόρεν έχει πάθει καρδιακή προσβολή!». Για να τη σώσεις, πρέπει να την πας στο κοντινότερο νοσοκομείο. Καθώς την πας, όλο και περισσότερες φιγούρες πέφτουν γύρω σου καλώντας σε βοήθεια. Κάποιοι θα ζήσουν, κάποιοι θα πεθάνουν. Στο τέλος του παιχνιδιού, οι φιγούρες πέφτουν πιο γρήγορα από ό,τι μπορείς να τις σώσεις. «Έσωσες 7 από 26 ζωές και 10 εξακολουθούν να πρέπει να φτάσουν στο νοσοκομείο».

Image
heartsaver2.jpg

Αυτό είναι το HeartSaver, ένα παιχνίδι που κατασκευάστηκε μέσα σε δύο μέρες από προγραμματιστές και δημοσιογράφους της ProPublica σε ένα hackathon οργανωμένο από το Editors Lab το 2013. Χρησιμοποιώντας αληθινά στοιχεία από ιατρικά κέντρα, το παιχνίδι βοηθά τους παίκτες να κατανοήσουν καλύτερα πόσο σημαντικό είναι να φτάσει γρήγορα κάποιος με καρδιακή προσβολή στο νοσοκομείο προκειμένου να επιβιώσει.

Ένας νέος τρόπος να πεις μια είδηση

Το ρεπορτάζ, η σύνταξη και η διανομή των ειδήσεων θα είναι πάντα μια αναγκαιότητα για την ανθρώπινη κοινωνική ζωή. Κατά τη διάρκεια των χρόνων, οι τρόποι με τους οποίους η πληροφορία διανέμεται και ερευνάται αλλάζουν και εξελίσσονται, και έτσι

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη