Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
7'
cover-_chelsie.jpg

Αγορές μετά φαγητού

Η ιδέα δεν είναι καινούργια. Το να συνδυάζει κανείς τις αγορές τροφίμων με γεύμα, δείπνο ή σνακ ήταν κάτι ιδιαίτερα αγαπητό και στο παρελθόν.

Απομεινάρια εκείνης της τάσης οι λίγες χασαποταβέρνες που έχουν επιβιώσει, κυρίως στην περιφέρεια, και όσες (ελάχιστες) μπακαλοταβέρνες ή τα καφεπαντοπωλεία άντεξαν και λατρεύονται. Μεσολάβησαν, όμως, αρκετά χρόνια, στην διάρκεια των οποίων η αγορά των τροφίμων έγινε πιο μαζική, επικεντρώθηκε στο σουπερμάρκετ κάνοντας την σχέση παραγωγού, πωλητή και καταναλωτή απρόσωπη.

Σιγά σιγά τον τελευταίο καιρό άρχισαν να εμφανίζονται προσπάθειες που δίνουν τον πρώτο λόγο σε εκλεκτά προϊόντα και στην διαφορετική σχέση μας με τη γεύση, με το φαγητό. Μια έκφραση της νέας τάσης είναι τα νεομπακάλικα που ανθίζουν στην Ελλάδα αλλά και οι νεοταβέρνες. Κρατώντας κάτι από το παρελθόν, νέοι, κυρίως, επιχειρηματίες το εξελίσσουν, συχνά με άκρως πρωτότυπο τρόπο και σε πολύ ενδιαφέρουσες μορφές. Μια από αυτές είναι και ο συνδυασμός αγοράς-κατανάλωσης επί τόπου, ο οποίος επανέρχεται δυναμικά. Φυσικά το φαινόμενο δεν είναι μόνο ελληνικό, ούτε εμφανίστηκε ξαφνικά.

Νέα Υόρκη, Λισαβόνα, Μαδρίτη

Έχουν περάσει ήδη 10 χρόνια από την δημιουργία, στο Τορίνο, του πρώτου Eataly. Η φιλοσοφία του είναι απλή: συγκέντρωση υψηλής ποιότητας ιταλικών τροφίμων και ποτών κάτω από την ίδια στέγη, όπου μπορεί κανείς να φάει

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη