Πριν από μερικούς μήνες η στατιστική υπηρεσία TNS δημοσίευσε μία έρευνα για τη σχέση των Ελλήνων με το YouTube, σύμφωνα με την οποίαν ο κόσμος χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο την πλατφόρμα είτε για να διασκεδάσει, είτε για να ενημερωθεί. Πίσω από τη δυναμική που κατέγραψε η έρευνα βρίσκεται η αιτία που η Ελλάδα αποτελεί, αναλογικά με τον πληθυσμό της, τη δεύτερη χώρα παγκοσμίως με τις περισσότερες ώρες παρακολούθησης YouTube.
Η στροφή των Ελλήνων στο YouTube
Ειδικά στις νέες ηλικίες τα ποσοστά είναι εντυπωσιακά, καθώς σύμφωνα με την έρευνα το 94% των χρηστών μεταξύ 15-24 ετών και το 89% των χρηστών ανάμεσα στα 25 με 34 έτη παρακολουθούν έστω μία φορά το μήνα ένα βίντεο στο YouTube.
Από την άλλη, ένα από τα στοιχεία που προκαλούν εντύπωση σχετικά με τη φύση του κοινού που παρακολουθεί την πλατφόρμα είναι ότι πλέον όλο και περισσότεροι χρήστες μεγαλύτερων ηλικιών αρχίζουν να βλέπουν με συνέπεια βίντεο στο YouTube, φτάνοντας μάλιστα στο σημείο σχεδόν το 50% των χρηστών πάνω από 65 χρονών να έχουν συντονιστεί στη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Όπως μας επισήμανε και ο Κώστας Χαμαλίδης, διευθύνων σύμβουλος της Digital Minds, μίας από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες που αναλαμβάνουν την