Όλοι έχουμε βρεθεί επιβάτες σε αυτοκίνητο που κάνει στο πλάι για να περάσει το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Ο ήχος της σειρήνας ενεργοποιεί αυτόματα μέσα μας το ένστικτο της αλληλεγγύης με τον συνάνθρωπο, που εκείνη τη στιγμή βρίσκεται σε ανάγκη. Τι μεσολαβεί όμως από την ώρα που κάποιος θα τηλεφωνήσει στο κέντρο μέχρι τη στιγμή που θα ανοίξει η σειρήνα του ασθενοφόρου και πώς επηρεάζουν οι δυσλειτουργίες του ΕΚΑΒ τον χρόνο ανταπόκρισής του;
Το inside story βρέθηκε εκεί που ξεκινούν όλα, στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΚΑΒ, και μίλησε με τον υπεύθυνο κλήσεων, Χάρη Στεφανόπουλο, ο οποίος μας μετέφερε όλες τις πτυχές της δουλειάς που γίνεται τα λεπτά που οι ασθενείς αγωνιούν, αναμένοντας τη βοήθεια.
Ο καταιγισμός μη επειγουσών κλήσεων στο τηλεφωνικό κέντρο
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζει το ΕΚΑΒ είναι ο υπερβολικός αριθμός κλήσεων που φτάνουν κάθε μέρα στο τηλεφωνικό κέντρο της υπηρεσίας και εμποδίζουν το έργο των τηλεφωνητών, οι οποίοι, ουσιαστικά, δίνουν μια μάχη με το χρόνο προκειμένου να φέρουν σε πέρας τα περιστατικά.
Όπως μας επισήμανε ο κ. Στεφανόπουλος, καθημερινά φτάνουν 5.000 κλήσεις από τις οποίες, όμως, μόλις οι 1.000 έχουν να κάνουν με επείγοντα