Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
8'
Κείμενο:
User link
Profile picture for user anastasopoulos
Δημήτρης Αναστασόπουλος
nickcave.jpeg
Ο Νικ Κέιβ με τους Bad Seeds στο φεστιβάλ Rock en Seine έξω από το Παρίσι, 26 Αυγούστου 2022. [Anna KURTH / AFP]

Για τον Νικ Κέιβ τα τραγούδια είναι «υπέροχα, συγκλονιστικά ατυχήματα»

Η ταραχώδης πορεία του Νικ Κέιβ μέσα από τις σκέψεις του για τη μουσική, τη θρησκεία, τον θάνατο, το πάθος και την πολιτική, αποκαλύπτεται στον Σον Ο’Χέιγκαν στο βιβλίο «Πίστη, ελπίδα και πόνος».
Ο Νικ Κέιβ με τους Bad Seeds στο φεστιβάλ Rock en Seine έξω από το Παρίσι, 26 Αυγούστου 2022. [Anna KURTH / AFP]

Τον Νοέμβριο του 2017, οι στάσεις λεωφορείου στο Λονδίνο είχαν «στολιστεί» με περίεργες αφίσες. Απεικονιζόταν το πρόσωπο του Νικ Κέιβ με μία σφραγίδα «Sold Out» πάνω του. H συνηθισμένη πρακτική των διοργανωτών συναυλιών να αναγγέλλουν ότι τα εισιτήρια μία συναυλίας έχουν εξαντληθεί, είχε μετατραπεί σε αφίσα που κατήγγειλε ότι «ο Κέιβ ξεπουλήθηκε στο ισραηλινό απαρτχάιντ». Η φιλοκαταστασιακή παρέμβαση για την οποία ήταν υπεύθυνη η ομάδα Protest Stencil, ήταν το αποκορύφωμα μίας εκστρατείας διαμαρτυρίας εναντίον του Κέιβ, που είχε διοργανώσει η βρετανική ομάδα Καλλιτέχνες για την Παλαιστίνη.

Αιτία για τη διαμαρτυρία ήταν ότι ο Κέιβ είχε αποφασίσει να δώσει δύο συναυλίες στο Ισραήλ, κάτι που εξόργισε τους θαυμαστές και τους ομοτέχνους του. Ο ίδιος αντιμετώπισε την επίθεση κάπως άγαρμπα. Στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε πριν τις συναυλίες –οι οποίες έγιναν– τόνισε πως είχε ως αρχή «να μην επιτρέπει να λογοκρίνουν τη μουσική του».

Θα ήταν καλύτερα να παρέπεμπε στα χρόνια

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη