Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
9'
Κείμενο:
cemitsikeli.jpg
Το όρος Μιτσικέλι. [Panos Bampaloukas/MountainsGreece]

Η βολική αλλαγή των όρων για την άντληση νερού στο Μιτσικέλι

Μόνο πέρυσι οι πωλήσεις εμφιαλωμένου νερού από τα σούπερ μάρκετ αυξήθηκαν κατά 8,6% σε αξία. Η αύξηση της κατανάλωσης είναι ο βασικός λόγος για τον οποίον το τελευταίο διάστημα ανακοινώνονται επενδύσεις εκατομμυρίων και αυξάνονται οι πιέσεις στα ευάλωτα υδατικά αποθέματα της χώρας.
Το όρος Μιτσικέλι. [Panos Bampaloukas/MountainsGreece]

Πρόκειται για ένα από τα πιο φθηνά συσκευασμένα προϊόντα που πωλούνται αυτή τη στιγμή από τα σούπερ μάρκετ. Μάλιστα είναι τόσο φθηνό, που αρκετές αλυσίδες σούπερ μάρκετ βάζουν όριο στο πόσα μπουκάλια μπορούν να αποστείλουν μέσω των eshops τους στους καταναλωτές, καθώς αυξάνει το μεταφορικό κόστος λόγω του όγκου και του βάρους του προϊόντος.

Ένα επώνυμο μπουκαλάκι εμφιαλωμένο νερό των 500 ml, που φεύγει από το εργοστάσιο στα 7-9 λεπτά, φθάνει στο ράφι στα 0,12 έως 0,36 ευρώ και στα 0,16-0,40 ευρώ η συσκευασία του 1,5 λίτρου. Η τιμή του είναι πολλαπλάσια (0,50 ευρώ τα 500 ml) αν κάποιος το αγοράσει από το περίπτερο και ξεπερνά το 1,5 ευρώ για το 1,5 λίτρο, αν το πληρώσει σε κάποιο κατάστημα εστίασης. Η δε κατανάλωσή του αγγίζει, σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς, τα 2 δισεκατομμύρια μπουκαλάκια ετησίως, ενώ χρόνο με τον χρόνο οι πωλήσεις του αυξάνονται με υψηλό μονοψήφιο ποσοστό τόσο σε αξία όσο και σε όγκο. Μόνο το περσινό ενδεκάμηνο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου, σύμφωνα με στοιχεία από τις εταιρείες μέτρησης της κατανάλωσης, οι πωλήσεις εμφιαλωμένου νερού από τα σούπερ μάρκετ αυξήθηκαν κατά 8,6% σε αξία και κατά 8% σε όγκο.

Το Άγιο Δισκοπότηρο

Η αύξηση αυτή της κατανάλωσης

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη