Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
20'
Κείμενο:
cesnik.jpg
Στιγμιότυπο από video clip του τράπερ Snik.

«Βασίλισσα» ή «πόρνη»: οι γυναίκες στην trap μουσική

Οι ρόλοι που επιφυλάσσει στις γυναίκες το πιο «αλήτικο» παρακλάδι της χιπ χοπ σπανίως είναι πρωταγωνιστικοί ή έστω μη ταπεινωτικοί, τουλάχιστον στην Ελλάδα. Προσπαθήσαμε να καταλάβουμε γιατί, ανακαλύπτοντας παράλληλα κάποιες ενδιαφέρουσες εξαιρέσεις στον κανόνα. (Το άρθρο περιλαμβάνει υβριστικές εκφράσεις).
Στιγμιότυπο από video clip του τράπερ Snik.

Σκηνικό 1: Θεσσαλονίκη. Τρεις πιτσιρικάδες αράζουν και μιλούν με θαυμασμό για το νέο βιντεοκλίπ που είναι γεμάτο «βυζάρες». Δηλώνουν με θαυμασμό ότι ο τράπερ του βιντεοκλίπ είναι «και γαμώ». Κοιτούν τα κινητά τους με βλέμματα διέγερσης και συμφωνούν ότι αυτός ο καλλιτέχνης δεν είναι σαν άλλους «πούστηδες» που κυκλοφορούν στη μουσική βιομηχανία.

Σκηνικό 2: Χαλκιδική. Οικογενειακή επιχείρηση τύπου beach bar. Μια καντίνα με «Χειροποίητο σουβλάκι 2€» και δυο ντουζίνες ομπρέλες. Στα πέριξ ακούγεται ένας φαινομενικά παράταιρος αλλά και τόσο δημοφιλής ρυθμός: «Θέλω κότερα, ελικόπτερα. Θέλω οικόπεδα. Mix-άρω την κόκα με τη σόδα, βγάζω έσοδα. Με γουστάρουν τα μουνάκια, φορτώνω τα ξέκωλα, ξέκωλα»*. Δύο κοπέλες στην ακροθαλασσιά χορεύουν γελώντας.

Σκηνικό 3: Χώρα Σερίφου. Οικογένεια σε παραδοσιακό καφενείο. Ο έφηβος γιος περιγράφει τα μουσικά του ακούσματα στους δικούς του. Μιλάει έντονα για ένα από τα τραπ ονόματα που γίνονται trending στο YouTube και τα social media. «10.000 ευρώ θα πάρει για να εμφανιστεί στην πόλη μας!», αναφωνεί, αποδεικνύοντας ότι τα νούμερα από τα views έχουν αρχίσει να μεταφράζονται για τα καλά σε καταθέσεις χιλιάδων ευρώ.

Τα τελευταία χρόνια η τραπ έγινε πολλά

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη