Μέσα σε ένα ελληνικό call center που πουλάει ψεύτικες επενδύσεις – η μαρτυρία ενός πρώην εργαζόμενου
«Είμαστε μία μεγάλη και ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία στον χώρο των online αθλημάτων και του forex. Αναζητούμε ανταγωνιστικούς αντιπροσώπους πωλήσεων με επαγγελματισμό και δυναμισμό οι οποίοι διψούν για υψηλά εισοδήματα βάσει απόδοσης. Ως μέρος της Ομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών θα παρέχετε τηλεφωνική υποστήριξη στους πελάτες και θα απαντάτε σε όλες τις ερωτήσεις τους», γράφει η κακογραμμένη στα αγγλικά αγγελία, που έχει αναρτηθεί σε ελληνικό site εύρεσης εργασίας. Μία από τις απαραίτητες προϋποθέσεις για τη θέση είναι ο υποψήφιος να μπορεί να επικοινωνεί καλά στην τουρκική γλώσσα. Αν είναι η μητρική του, όπως στην περίπτωση του Αχμέτ, θεωρείται πλεονέκτημα.
Ο 28χρονος ήρθε στην Ελλάδα από την Κωνσταντινούπολη το 2017 για σπουδές με φοιτητική βίζα. Μέχρι το πρώτο λόκνταουν έκανε μεταφράσεις ή παρέδιδε ιδιαίτερα μαθήματα για να βγάζει τα προς το ζην – δύο πηγές εισοδήματος που «κόπηκαν μαχαίρι» λόγω κορονοϊού, όπως μας λέει. Οι μήνες περνούσαν και ο Αχμέτ (δεν είναι το πραγματικό του όνομα) άρχισε να αντιμετωπίζει έντονο βιοποριστικό πρόβλημα. Ως φοιτητής από χώρα εκτός Ε