Για πρώτη φορά η προοπτική εξαγοράς των δραστηριοτήτων Βρυώνη στον χώρο της υπαίθριας διαφήμισης από τον ελβετικό κολοσσό Affichage τέθηκε το 2006. Ο νομικός έλεγχος από το γραφείο Β. Αβραμόπουλου επισήμανε ότι τα διαφημιστικά πλαίσια των δύο εταιρειών του Βρυώνη, ΔΟΜΗΣΗ και Clear Media, είχαν σημαντικά κενά στην νομιμοποίηση των δραστηριοτήτων τους. Πιθανά αυτή η γνωμοδότηση να έπαιξε έναν ρόλο –όχι τον μοναδικό– στο να μην τελεσφορήσει η αρχική συζήτηση για την εξαγορά των δραστηριοτήτων του Βρυώνη, καθώς στη συνέχεια η Affichage αποσύρθηκε, δηλώνοντας ότι δεν είχε πλέον ενδιαφέρον για την εξαγορά. Πάντως αυτή η πρώτη γνωμοδότηση πιθανά προκάλεσε έναν πολύ πιο αναλυτικό νομικό έλεγχο τη δεύτερη φορά που οι Ελβετοί –για κάποιον ανεξήγητο λόγο– έβαλαν ξανά στο τραπέζι την εξαγορά των δραστηριοτήτων του Βρυώνη, την επόμενη χρονιά. Τότε η συναλλαγή τελεσφόρησε, και οι Ελβετοί κατέβαλαν για τις επιχειρήσεις του Βρυώνη 24 εκατομμύρια ευρώ.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Στις 11 Νοεμβρίου του 2010 η μεγάλη ελβετική εταιρεία διαφημίσεων Affichage (σήμερα APG|SGA) υπέβαλε μήνυση κατά του Έλληνα επιχειρηματία Φίλιππου Βρυώνη και συνεργατών του. Αντικείμενο |