Το YouTube αντικαθιστά την τηλεόραση

Μέσα σε 60 μέρες, οι χρήστες του YouTube “ανεβάζουν” περισσότερο περιεχόμενο από ό,τι παρήγαγαν τα τελευταία 60 χρόνια τα τρία μεγαλύτερα αμερικανικά κανάλια. Από τους δείκτες των διεθνών χρηματιστηρίων μέχρι τη συνταγή για την καλύτερη τυρόπιτα, δεν υπάρχει πια σχεδόν τίποτα που να μην περνάει από το YouTube. Μιλήσαμε με τους Έλληνες πρωταγωνιστές της πλατφόρμας και βεβαιωθήκαμε πως κάτι αλλάζει.
Χρόνος ανάγνωσης: 
11
'
Πρώτος από αριστερα ο Κώστας Χαμαλίδης, διευθυντής της Digital Minds, μίας από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής και προώθησης περιεχομένου στο YouTube, με πέντε από τους YouTubers που συνεργάζονται με την εταιρεία.

Πριν από μερικούς μήνες η στατιστική υπηρεσία TNS δημοσίευσε μία έρευνα για τη σχέση των Ελλήνων με το YouTube, σύμφωνα με την οποίαν ο κόσμος χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο την πλατφόρμα είτε για να διασκεδάσει, είτε για να ενημερωθεί. Πίσω από τη δυναμική που κατέγραψε η έρευνα βρίσκεται η αιτία που η Ελλάδα αποτελεί, αναλογικά με τον πληθυσμό της, τη δεύτερη χώρα παγκοσμίως με τις περισσότερες ώρες παρακολούθησης YouTube.

Η στροφή των Ελλήνων στο YouTube

Ειδικά στις νέες ηλικίες τα ποσοστά είναι εντυπωσιακά, καθώς σύμφωνα με την έρευνα το 94% των χρηστών μεταξύ 15-24 ετών και το 89% των χρηστών ανάμεσα στα 25 με 34 έτη παρακολουθούν έστω μία φορά το μήνα ένα βίντεο στο YouTube.

Θέλεις να συνεχίσεις; Γίνε τώρα συνδρομητής

Eίσαι ήδη συνδρομητής; Συνδέσου εδώ

Eπίλεξε συνδρομή

Η ανεξάρτητη ερευνητική δημοσιογραφία, χωρίς διαφημίσεις, απαιτεί χρόνο, χρήματα και κόπο.
Πιστεύουμε όμως οτι αυτός είναι ο μόνος δρόμος, και ελπίζουμε να μοιράζεσαι την οπτική μας.

Ετήσια

€60 ανά έτος Γράψου τώρα
Κερδίζεις €12

Μηνιαία

€6 ανά μήνα Γράψου τώρα

Αν όλοι όσοι διάβαζαν τα άρθρα μας, μας στήριζαν το μέλλον μας θα ήταν ασφαλέστερο.

Θέλεις να γνωριστούμε καλύτερα πρώτα;

Γράψου εδώ για να σου στέλνουμε ένα επιλεγμένο άρθρο την εβδομάδα δωρεάν.

Σας πείσαμε; Εμείς σας θέλουμε μαζί μας!
Χωρίς τους υποστηρικτές μας
δεν μπορούμε να υπάρχουμε.