Μετά από έξι μήνες με workshops, συναντήσεις και newsrooms, οι ιστορίες που προέκυψαν από συνδρομητές και αναγνώστες του inside story στο πλαίσιο του #YourStory3 δημοσιεύονται. Οι δύο εβδομάδες από 23 Σεπτεμβρίου μέχρι και 4 Οκτωβρίου είναι αφιερωμένες σε αυτές, καθώς καθημερινά θα δημοσιεύεται από μία. Σήμερα παρουσιάζεται η ένατη ιστορία, που ήταν μια ιδέα της αναγνώστριας του inside story Ναταλίας Καραπαναγιώτη.
Όταν μιλάμε στην Ελλάδα για δαπάνες παιδείας, αυτό που δεν κατανοούμε είναι πως μιλάμε απλά για κάλυψη δαπανών μισθοδοσίας εκπαιδευτικών. Ούτε ένα ευρώ δεν περισσεύει –στην κυριολεξία σε κάποιες βαθμίδες– για λειτουργικά έξοδα, κατάρτιση, άλλες δημιουργικές δράσεις ή υποδομές. Εν αντιθέσει με τα κράτη που πρωτεύουν στις «λίστες» της παγκόσμιας κατάταξης για τις επιδόσεις των μαθητών, όπου για τέτοια έξοδα δαπανάται το ήμισυ του προϋπολογισμού για την παιδεία.
Αλλά και οι γονείς από την πλευρά τους δίνουν πάρα πολλά χρήματα για να μάθουν τα παιδιά τους γράμματα, ή απλά για να υποκαταστήσουν (εν μέρει) αυτά που δεν παρέχει το κράτος. Δίνουν τα πιο πολλά, αναλογικά με το εισόδημά τους, ανά την ΕΕ.
Το ποιοτικό αποτέλεσμα των επιδόσεων των μαθητών είναι πενιχρό, σύμφωνα με