Τρουφοsuccess story από την Ήπειρο
«Live your myth in Greece». «Greece. All time classic». Δύο από τα πολλά σλόγκαν που ταξιδεύουν πολλά χιλιόμετρα μακριά για να προσελκύσουν τουρίστες σε μια χώρα “ευλογημένη” και προβεβλημένη ποικιλοτρόπως. Οι ευφάνταστες καμπάνιες του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ που κάνουν το γύρο του κόσμου, εκτός από σλόγκαν, περιλαμβάνουν φυσικά εικόνες και ήχους. Ονειρικά χιονισμένα τοπία και extreme sports στη φύση το χειμώνα, γαλαζοπράσινα νερά, ηλιοβασιλέματα και καλλίγραμμα κορίτσια, να απολαμβάνουν τον ήλιο, δίπλα σε κάποια πισίνα πολυτελούς ξενοδοχείου, το καλοκαίρι. Με υπόκρουση lounge μουσικές, φυσικά. Αυτή όμως, είναι η Ελλάδα και το τουριστικό της «προϊόν»; Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και όλα τα παραλειπόμενα; Πρόκειται για μερικά μόνο από τα ερωτήματα, που διατυπώνουν και οι επαγγελματίες του τουρισμού, εδώ στην Ήπειρο, η οποία έχει χαρακτηριστεί ως «κρυμμένος θησαυρός».
Η Περιφέρειά μας, η πιο φτωχή στην Ευρώπη, είναι πλούσια σε συγκριτικά πλεονεκτήματα, κάποια από τα οποία παραμένουν ανεκμετάλλευτα. Ανάμεσα σε αυτά που δεν τα έχουν πάρει μυρωδιά οι αρμόδιοι, είναι η καλλιέργεια, η συλλογή, το κυνήγι και η γαστρονομική δοκιμή τρούφας, που αποτελούν, συνδυαστικά, μια παροχή