Αν οι αποφάσεις των Ελλήνων πολιτικών τα τελευταία 30 χρόνια ήταν καθοριστικές για την πορεία της Ελλάδας και οι επιλογές τους σωρευτικά οδήγησαν σε ένα υπέρογκο χρέος του κράτους και απαξίωση του Δημοσίου, υπάρχει ένας τομέας που όλη η κακοδιαχείριση, και όχι μόνο η οικονομική, αντανακλάται σε αυτό: είναι ο σιδηρόδρομος της χώρας.
Με αφορμή αυτά τα χαρακτηριστικά και την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της μοναδικής μέχρι τώρα εταιρείας που παρέχει υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών μέσω του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ελλάδα, η οποία πουλήθηκε σε μία μεγάλη ευρωπαϊκή εταιρεία με πολύχρονη εμπειρία στο σιδηρόδρομο, την ιταλική Ferrovie Dello Stato Italiane SpA, το inside story ερεύνησε τον κλάδο και διαπίστωσε ότι τα παράδοξα συνεχίζονται.
«Λένε ότι η Ελλάδα δεν έχει τραίνα. Πήρα το τραίνο από την Καλαμάτα για το Άργος. Τι ταξίδι ήταν αυτό! Συρθήκαμε πάνω από μικρά πέτρινα γεφύρια, κάναμε ζιγκ-ζαγκ στους λόφους, ελισσόμασταν μέσα από τρελά τουνελάκια και περνούσαμε μέσα από τρομακτικούς γκρεμούς. Και όταν φτάσαμε στην κορυφή, εκεί ξεδιπλώθηκε μπροστά μας το πιο όμορφο εκτεταμένο δάσος βελανιδιάς-οξιάς, ηλιόλουστα ξέφωτα και ηλιοκαμένα ρυάκια». Περιοδικό «4 Tροχοί» |