Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
8'
Κείμενο:
cerumoulko1124019.jpg
Ρυμουλκό στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. [Βασίλης Βερβερίδης/Eurokinissi]

Βαριές κατηγορίες και αντιφάσεις στη δικογραφία για τα ρυμουλκά στη Θεσσαλονίκη

Η αγορά των ρυμουλκών στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης αγγίζει το ένα εκατομμύριο ευρώ τον μήνα, και μοιράζεται σε λιγότερες από πέντε εταιρείες. Η δικογραφία που μελέτησε το inside story για την κατηγορία του καρτέλ περιέχει πόλεμο, συμμαχίες, τραυματίες και θύματα.
Ρυμουλκό στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. [Βασίλης Βερβερίδης/Eurokinissi]

Για να δέσει ένα εμπορικό πλοίο στο λιμάνι, προκειμένου να κάνει τις απαραίτητες μανούβρες χρειάζεται κατά κανόνα τη βοήθεια ενός ή περισσότερων ρυμουλκών. Αυτά είναι τα χαμηλά πλοιαράκια που βλέπουμε στα λιμάνια, που έχουν γύρω-γύρω λάστιχο και μεγάλη ιπποδύναμη, ώστε να μπορούν να τραβήξουν ένα πλοίο. Τα ρυμουλκά ανήκουν σε ιδιωτικές εταιρείες. Αντιθέτως, δημόσιοι υπάλληλοι είναι οι πλοηγοί, δηλαδή οι εργαζόμενοι του λιμανιού που αποφασίζουν πόσα ρυμουλκά θα χρειαστούν για ένα πλοίο που αράζει εκείνη τη στιγμή, και πότε θα μπορούν να ξεκινήσουν τη διαδικασία.

Το κατηγορητήριο μιλά για «λαδώματα» πλοηγών, προκειμένου να διευκολύνουν κάποιες εταιρείες ρυμουλκών και να επιβαρύνουν μιαν άλλη
 

Οι αποκαλύψεις της υπηρεσίας εσωτερικών υποθέσεων του Λιμενικού και της Αστυνομίας για την υπόθεση των ρυμουλκών στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, που σύμφωνα με το κατηγορητήριο που συντάχθηκε αφορούσαν σε «λαδώματα» πλοηγών στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης προκειμένου να διευκολύνουν κάποιες εταιρείες ρυμουλκών και να επιβαρύνουν μιαν άλλη, κατέληξαν σε συλλήψεις μίας μεγάλης ομάδας πλοηγών, ιδιοκτητών εταιρειών ρυμουλκών αλλά και του λιμενάρχη της πόλης και έμειναν στο μυαλό της κοινής γνώμης ως μια

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη