Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
12'
Κείμενο:
cethlek5184781.jpg
[Τατιάνα Μπόλαρη/Eurokinissi]

Οι παγίδες της τηλεκπαίδευσης

Μετά τις αρχικές δυσκολίες, ο βασικότερος κίνδυνος που εντοπίζουν οι εκπαιδευτικοί αυτή τη στιγμή είναι η ελλιπής ταυτοποίηση των μαθητών στο Webex, που εκθέτει την τάξη σε ξένα μάτια. Ωστόσο η νέα κατάσταση έχει και τα –λίγα– καλά της.
[Τατιάνα Μπόλαρη/Eurokinissi]

Με τον Μανώλη Κουσλόγλου γνωριστήκαμε στο προηγούμενο λόκνταουν, όταν είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για την ομάδα αλληλο-υποστήριξης εκπαιδευτικών «Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση», την οποία δημιούργησε με στόχο να δώσει λύση σε κάποια από τα πιεστικά προβλήματα που αντιμετώπισαν ξαφνικά οι εκπαιδευτικοί, όταν έκλεισαν λόγω έκτακτων συνθηκών τα σχολεία στις 10 Μαρτίου 2020.

Η ομάδα, την οποίαν ο καθηγητής Φυσικής και υποδιευθυντής στο 3ο Γυμνάσιο Καβάλας τώρα συνδιαχειρίζεται με τρεις συναδέλφους του, συνέχισε να λειτουργεί και μετά τη άρση του λόκνταουν – προστέθηκαν μάλιστα 6.000 μέλη, με αποτέλεσμα σήμερα να φτάνει τα 33.750. Οι στόχοι της από τότε έχουν αλλάξει. Στην αρχή, τα μεγάλα προβλήματα στα οποία αναζητούσαν λύσεις οι εκπαιδευτικοί είχαν να κάνουν με την ασύγχρονη εκπαίδευση και τις σχετικές πλατφόρμες e-class και e-me. Σήμερα, που έχει γίνει πλέον υποχρεωτική η τηλεκπαίδευση, τα προβλήματα που εντοπίζονται αφορούν την πλατφόρμα Webex, μέσω της οποίας γίνεται ζωντανά το μάθημα.

Ο κ. Κουσλόγλου βέβαια είναι άνθρωπος των λύσεων, και όχι των προβλημάτων. Με το σκεπτικό αυτό δέχτηκε να μας μιλήσει, προκειμένου να ευαισθητοποιήσει για την αντιμετώπιση των θεμάτων που δυσκολεύουν

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη